پزشکیان: مجلس به افزایش قدرت دفاعی کشور کمک می کند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: به مناسبت ۳۱ مرداد، روز صنعت دفاعی کشور، وزیر دفاع به همراه امیران و مسئولان حوزه دفاعی کشور در مجلس حاضر شدند و گزارشی از تلاش ها و دستاوردهای این بخش به نمایندگان ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، مسعود پزشکیان امروز دوشنبه-۲۹ مرداد- در رابطه با حضور وزیر دفاع در جلسه غیر علنی مجلس گفت: وزارت دفاع اقدامات بسیار شایسته‌ای در حوزه دفاعی کشور انجام داده و در همین رابطه بحث‌هایی میان نمایندگان صورت گرفت، به طور حتم پیشرفت در دستاوردهای دفاعی کشور خواب تجاوز دشمنان به این کشور را آشفته کرده و آن ها دیگر نمی توانند به همین راحتی طمع تجاوز به این کشور داشته باشند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مسئولان حوزه دفاعی کشور در وزارت دفاع که به صورت گمنام و با کمترین امکانات، بیشترین دستاوردها را برای کشور ایجاد کرده اند تشکر و قدردانی می کنیم. به طور حتم مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون امنیت ملی، برنامه و بودجه و اقتصادی تلاش می کنند برای این وزارتخانه در جهت افزایش قدرت دفاعی کشور اقداماتی انجام دهند. از وزیر دفاع و مسئولان وزارت دفاع برای حضور در مجلس تشکر می کنیم.

کد خبر 351290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.