عاشورزاده برنزی شد/ جانشین کیمیا حذف شد

رقابت های روز دوم تکواندو بازی های آسیایی با مدال برنز فرزان عاشورزاده و حذف الهه شیدایی و ملیکا میرحسینی برای کاروان ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرگار ایمنا، در رقابت های امروز تکواندو بازی های آسیایی جاکارتا فرزان عاشورزاده، نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در مرحله نخست ورزشکار تاجیکستان را ۲۶ بر ۳ شکست داد، در مرحله یک چهارم نهایی نماینده ویتنام را ۱۳ بر ۶ مفلوب کرد و در نیمه نهایی با قبول شکست ۱۵ بر ۱۳ یرایر حریف ازبکستانی به مدال برنز رسید.

در بخش بانوان الهه شیدایی نماینده وزن ۵۳- کیلوگرم تیم ملی بانوان تکواندو کشورمان در دور نخست رقابت ها ابتدا مقابل تکواندو کار فیلیپین با نتیجه ۱۰ بر ۲ به پیروزی رسید، اما در مرحله یک چهارم نهایی برابر فاریزا آلدانگرووا حریف قزاق خود با نتیجه ۱۱ بر ۳ شکست خورد تا شانس حضور در مرحله نیمه نهایی را از دست داده باشد.

 ملیکا میرحسینی بانوی هوگوپوش ایران در وزن ۶۷ کیلوگرم که جایگزین کیمیا علیزاده در این وزرن شد در نخستین دیدار خود با نتیجه ۲۳ بر ۸ تکواندو کار ویتنام را مفلوب کرد اما در دومین دیدار خود برابر حریفی از قزاقستان با حساب ۱۱ بر ۳ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

کد خبر 351245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.