مدیران دستگاه های اجرایی باید اهل ابتکار، نوآوری و تدبیر باشند 

مبارکه- فرماندار شهرستان مبارکه گفت: مدیران دستگاهای اجرایی باید اهل ابتکار، نوآوری و تدبیر باشند و با سیاست های دولت تدبیر و امید همراه و با برنامه های شهرستانی هماهنگ باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حمید عصارزادگان در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره پست مبارکه اظهار کرد: اداره پست جایگاهی خوبی در بین مردم دارد و هر خدمتی به مردم ارایه شود مردم قدردان آن خدمات هستند.

وی با بیان اینکه خدمات پست در سال های اخیر در حوزه های مختلفی گسترش یافته است، افزود: کاهش بروکراسی های اداری و همکاری پست با بخش خصوصی سبب رونق کسب و کار نوین اینترنتی خواهد شد.

فرماندار مبارکه تعامل بین دستگاهی در رسیدگی به امور مردم را مهم برشمرد و گفت: نقش پست در این زنجیره خدماتی بسیار موثر است.

عصارزادگان در ادامه با بیان اینکه مدیر موفق باید اهل ابتکار، نوآوری و تدبیر باشد، تصریح کرد: مدیران دستگاهای اجرایی باید با سیاست های دولت تدبیر و امید همراه و با برنامه های شهرستانی هماهنگ باشند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم، محسن شفیع زاده به عنوان سرپرست اداره پست شهرستان مبارکه منصوب و از تلاش های جعفری قدردانی شد.

کد خبر 351237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.