نمازی‌زاده: با اعتماد به نفس بالا به مصاف سپاهان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با اعتماد به نفس بالایی وارد بازی خواهیم شد و اگر سپاهان به دنبال بازی تهاجمی باشد ما هم از این قاعده مستثنی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی‌زاده سرمربی تیم ذوب آهن پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: فردا دیدار حساسی برابر سپاهان داریم. هر دو تیم به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند. به عنوان شهرآورد، بازی حساسیت خاص خود را دارد. و اگر هر دو تیم برای برد به زمین بیایند بازی جذابی را خواهیم دید.

وی ادامه داد: در ایالات متحده دربی را تجربه کردم، همیشه هواداران برنده دربی می توانند برای مدتی در شهر برای رقیب کری بخوانند و از این برد لذت ببرند. می‌دانم که این دربی هم برای هواداران تیم‌ها، اهمیت زیادی دارد و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌آیند.

سرمربی ذوب آهن خاطر نشان کرد: قلعه نویی پر افتخارترین مربی فوتبال ایران است و سبک خود را دارد. تیم‌های او، قدرت بدنی زیادی دارند و در جاهایی که لازم است به بازی مستقیم رو می‌آورند. او البته امسال بازیکنان خوبی دارد که روی زمین هم توانایی بالا دارند هرچند آنها بازیکنی مثل کی‌روش استنلی دارند که روی هوا بسیار موفق عمل می‌کند.

وی درباره غایبان ذوب آهن در بازی فردا تصریح کرد: درخشان مهر را در بازی فردا نداریم. تیم ما آماده است و با اعتماد به نفس بالایی وارد بازی می شویم. اگر سپاهان به دنبال بازی تهاجمی باشد ما هم از این قاعده مستثنی نخواهیم بود و می‌خواهیم که مالکیت توپ را داشته باشیم. مطمئن باشید که ما هم به دنبال یک بازی تهاجمی هستیم و فکر می‌کنم که با تهاجمی بازی کردن دو تیم، دیدار جذابی را شاهد خواهیم بود.

نمازی‌زاده درباره وضعیت مصدومیت مسعود ابراهیم زاده و مسعود حسن‌زاده و اینکه آیا آنها به بازی دربی می‌رسند یا خیر تاکید کرد: ابراهیم‌زاده باید تست‌هایی را فردا بگذارد تا ببینیم شرایط او به چه صورت است. حسن‌زاده هم به تمرینات گروهی اضافه شده ولی برای رسیدن به ترکیب از لحاظ بدنی وقت می خواهد و هنوز به شرایط فیزیکی ایده آل نرسیده است.

وی درباره اینکه گفته شده فردا ۵۰ درصد ورزشگاه به تماشاگران سپاهان اختصاص داده خواهد شد، افزود: درباره تماشاچی‌ها نمی‌توانم حرف بزنم و تمام تمرکز من مربوط به مسائل فنی است البته همیشه دوست داریم که هواداران ما را حمایت کنند. نقل و انتقالات بین این دو باشگاه هم مسئله‌ای حرفه ای است و این رابطه خوب بین این دو باشگاه، از مسائل حاشیه ای جلوگیری می‌کند.

کد خبر 351013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.