آخرین اخبار از غائبین ذوب آهن مقابل سپاهان

تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی به مصاف سپاهان می رود که چهار بازیکن به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی توانند این تیم را در دربی اصفهان همراهی کنند.

مجید حاج رسولیها سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت مسعود حسن زاده گفت: حسن زاده تمرینات را شروع کرده است اما به بازی با سپاهان نمی رسد.

وی با اشاره به آمادگی عارف غلامی برای دیدار با سپاهان افزود: عارف غلامی برای بازی فردا آماده است و مجوز حضور او در بازی هم صادر شده است.

حاج رسولی ها  در خصوص دیگر بازیکنان غایب ذوب آهن در مقابل سپاهان، خاطرنشان کرد: مسعود ابراهیم زاده و رضا حبیب زاده را به دلیل مصدومیت، در اختیار نداریم و مهران درخشان مهر که در بازی مقابل سایپا اخراج شد محروم است و نمی تواند تیم را همراهی کند.

حاج رسولیها در مورد تقسیم هواداران در بازی فردا تاکید کرد: مدیران عامل دو باشگاه، تصمیم گرفتند که ظرفیت هوادران در ورزشگاه به صورت 50 - 50 باشد، امروز هم جلسه ای بین سرپرستان هواداران دو تیم در دفتر باشگاه ذوب آهن برگزار شد تا مسابقه فردا از مسائل حاشیه ای که در چند هفته اخیر در ورزشگاه ها وجود داشته دور بماند و هواداران، فقط تیم خود را تشویق کنند.

کد خبر 350984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.