افزایش دانش مربیان فوتبال اصفهان با تدریس محصص و نمازی زاده

رئیس دپارتمان آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان از برگزاری دوره دانش افزایی مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اصفهان در شهریورماه خبر داد.

رضاصادقی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به دستور العمل فدراسیون فوتبال در برگزاری کلاس های آموزشی مربیان، داوران، مدرسین و برگزاری کلاس های دانش افزایی، همایش یک روزه دانش افزایی ویژه مربیان فعال فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، بدنسازی و دروازه بانی آقایان و بانوان در کلیه تیم های حاضر در مسابقات لیگ های کشوری و استانی، دارندگان مدرک مربیگری (A،B،C) و سطح یک و دو فوتسال و فوتبال ساحلی را در روز ۹ شهریور برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته مرتضی محصص و امید نمازی زاده به عنوان مدرس در این کلاس حضور خواهند داشت، همچنین در حال رایزنی هستیم تا یک مربی بدنساز خارجی و یک مربی الیت بانوان نیز به عنوان مدرس به این کلاس اضافه کنیم تا بار فنی و علمی این دوره را بالاتر ببریم.

رئیس دپارتمان آموزش هیئت فوتبال استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به این که حضور تمامی مربیان استان در این دوره الزامی است در صورت شرکت نکردن واجدین شرایط در این دوره دانش افزایی امکان ارتقاء درجات مربیگری و امکان صدور کارت مربیگری برای فعالیت در مسابقات فصل جاری آن ها میسر نخواهد بود.    

 صادقی در خصوص نحوه ثبت نام در این دوره تصریح کرد: مربیان جهت ثبت نام در این همایش یک روزه تا سوم شهریورماه به واحد آموزش هیئت فوتبال استان واقع در سالن پیروزی و یا کلیه هیئت فوتبال های سراسر استان مراجعه نمایند. این دوره آموزشی از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۹ شهریور ماه در سالن کنفرانس نگین سپاهان شهر برگزار می شود.

کد خبر 350779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.