۵۰۰۰ نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر اصفهان  استفاده می کنند

معاون حوزه بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در حال حاضر به صورت میانگین ماهانه ۵۰۰۰ نفر ازخدمات توانبخشی هلال احمر اصفهان استفاده می کنند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا محمد علیزاده ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری که در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد در خصوص  فعالیت های گسترده بخش توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر بزرگترین مرکز توانبخشی کشور در استان اصفهان قرار دارد و خدمات کار درمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و خدمات مورد نیاز فرد پس از درمان را برای بازکشت به زندگی عادی ارایه می کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه توانبخشی افتتاح دو مرکز را در در آران و بیدگل و گلپایگان را در دستور کار داشتیم، افزود: به صورت میانگین ماهانه ۵۰۰۰  نفر  ازخدمات توانبخشی هلال احمر اصفهان استفاده می کنند.

معاون حوزه بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اصفهان ادامه داد: در شرایط عادی شهروندان می توانند خدمات درمانی را از خانه بهداشت، مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها در یافت کنند و در مواقع بحرانی و وقوع زلزله وظیفه هلال احمر فراهم کردن خدمات بهداشتی و درمانی است.

وی با بیان اینکه تیم درمان اضطراری استان اصفهان در بنگلادش به نمایندگی از کشور حضور پیدا کرد و توانست استاندارهای جهانی تیم های درمان اضطرای را کسب کند، افزود:  ایران دومین کشور آسیایی بعد از ژاپن  و اولین کشور آسیایی برخوردار از تیم های اضطراری شناخته شده است.

کد خبر 350775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.