با همدلی پروژه‌های نیمه تمام را به پایان می رسانیم

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:هفته دولت می تواند زمینه ساز ایجاد امید و اعتماد مردم نسبت به مسئولان و دولتمردان باشد، بر همین اساس شهرداری‌ها، ادارت و نهادهای مختلف در شهرستان لنجان باید تلاش کنند پروژه های نیمه تمام و تاثیرگذار خود را با سرعت هرچه بیشتر به اتمام برسانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در نشست با شورای اسلامی شهرستان لنجان، با بیان اینکه مسئولان این شهرستان، اظهار کرد: روحیات فرماندهان و رزمندگان در زمان جنگ تحمیلی باید الگوی مدیران ما باشد، آن‌ها بی ادعا خدمت می‌کردند، اما امروز بیشتر مسئولان حرف‌های خوب زیاد می‌زنند و کمتر عمل می‌کنند.

وی رسالت اصلی مسئولان در شرایط فعلی را عمل گرایی دانست و افزود: انتظار می‌رود مسئولان شهرستان لنجان وعده دادن و جزیره‌ای عمل کردن را کنار بگذارند زیرا مردم منتظر نتیجه جلسات و نشست‌های مسئولان هستند.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: متاسفانه پروژه‌های عمرانی نیمه تمام بسیاری در بخش‌های مختلف در شهرستان وجود دارد که برنامه مشخصی برای تکمیل آن‌ها تدوین نشده و از سوی دیگر، برخی از این پروژه‌ها تنها به دلیل برخوردهای سیاسی و جناحی نیمه تمام باقی مانده‌اند.

وی ادامه داد: نگرانی اصلی مسئولان شهرستان لنجان باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان باشد، زیرا اگر نگاه خود را مسایل تغییر دهیم می‌توانیم مسایل را به خوبی هدایت و گره کور موضوعات حاد شهرستان را باز کنیم، بنابراین باید همانند فرماندهان دفاع مقدس به میدان بیاییم تا عذر و بهانه‌ای برای انجام نگرفتن کاری باقی نماند.

صفرخانلو اضافه کرد: مردم توقع دارند در شهر و روستایی که زندگی می کنند، هر روز کیفیت رفاه عمومی و عمرانی بهتر از دیروز باشد و این مسئله تنها با مدیریت جهادی و فارغ از نگاه‌های سیاسی محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهرهای شهرستان لنجان باید به فکر پویایی و شادابی شهر و شهروندان باشند، چراکه اگر این نهادهای مردمی به سمت سیاسی کاری سوق پیدا کند قطعا مأموریت‌های مدیریت شهری نه تنها به سرانجام نخواهد رسید، بلکه دچار چالش‌های متعدد خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی ما در شهرستان لنجان تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه‌ تمام در همه نقاط شهرستان است، اما باتوجه به کمبود منابع مالی برای شتاب بخشی به اتمام پروژه های عمرانی در حال ساخت، باید استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی و با مشارکت بخش دولتی در دستور کار باشد.

وی هفته دولت را هفته امید برای مردم شهرستان لنجان دانست و گفت: هفته دولت می تواند زمینه ساز ایجاد امید و اعتماد مردم نسبت به مسئولان و دولتمردان باشد، بر همین اساس شهرداری‌ها، ادارات و نهادهای مختلف در شهرستان لنجان باید تلاش کنند، پروژه‌های نیمه تمام و تاثیرگذار خود را با سرعت هرچه بیشتر به سرانجام برسانند، زیرا بیش از هر زمان دیگری در معرض توطئه‌های دشمن برای جدایی بین مردم و مسئولان هستیم.

کد خبر 350734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.