مسئولان به مطالبه مردم تیران در احداث بیمارستان بی توجهی نکنند

تیران-نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه مردم تیران و کرون در احداث بیمارستان مجهز در بی توجهی برخی از مسئولان باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، ابوالفضل ابوترابی، در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مطالبه مردم شهرستان تیران و کرون برای احداث بیمارستان اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال از کلنگ احداث بیمارستان امام رضا(ع) تیران گذشته و این پروژه هنوز عملیاتی نشده است.

وی افزود: 40درصد از کل اعتباری که برای احداث بیمارستان تیران و کرون نیاز است از طریق مشارکت خیران و مابقی را با پیگیری هایی انجام شده تامین خواهیم کرد و نیازی به تامین اعتبار از دانشگاه علوم پزشکی نداریم تنها نیازمند همکاری مسئولان استانی برای انجام این پروژه هستیم.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان های دولتی در مرکز استان متمرکز شده اند، تصریح کرد: شهرستان تیران و کرون بر اساس جمعیت و موقعیت جغرافیایی و گردشگری نیازمند بیمارستان و امکانات و متخصص است.

وی ادامه داد: کمبود متخصص باید با مدیریت پزشکان فعلی رفع و در صورتی که وزارت بهداشت با کمبود نیروی انسانی روبه رو است باید نیازهای خود را با افزایش پذیرش دانشجو جبران کند و ظرفیت رشته های پزشکی را سال به سال کاهش ندهد.

ابوترابی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های گردشگری این منطقه گفت: حیات وحش و قلعه تاریخی قمیشلو یکی از ظرفیت های مهم گردشگری این شهرستان است، اما بروکراسی سخت اداری مانع از انجام فعالیت بخش خصوصی در این منطقه شده.

وی با بیان اینکه حیات وحش و قلعه تاریخی قمیشلو در سطح ملی و بین المللی دارای ظرفیت ویژه ای است، گفت: نباید سرمایه گذاری در این بخش با بروکراسی اداری سخت روبه رو شود.

مجید حججی فرماندار شهرستان تیران و کرون در ادامه این جلسه به وضعیت جاده های این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۱ درصد از ترددهای استان اصفهان در جاده های تیران و کرون انجام می شود که این موضوع نشان دهنده این است که باید زیرساخت های آن ارتقاء و توسعه یابد.

وی ادامه داد: تصویب هشت زیرگذر، ضرورت نگهداری از جاده ها و رفع مشکل جاده تیران به داران نیازمند اعتبارات استانی و ملی است تا اینکه حوادث ترافیکی کاهش و خدمات در جاده های این شهرستان ارایه شود.

فرماندار تیران و کرون تسهیل در شرایط سرمایه گذاری و همچنین رفع موانع پیش روی صنعت و کمک به نقدینگی شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی را خواستار شد و گفت: برای رفع این مشکلات نیاز به همکاری مدیران کل استان است.

کد خبر 350682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.