مجیری: اداره‌کل ورزش و جوانان بدون هیئت های ورزشی توفیقی نخواهد داشت

رییس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: اگر نگرش فردی که در رأس اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار دارد هم راستا با هیئت های ورزشی و برای کمک به آن‌ها باشد اتفاقات خوبی در ورزش استان خواهد افتاد.

محمد مجیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد نامه استعفایی که روز گذشته مستقیماً به رییس فدراسیون کشتی ارسال کرده، گفت: روز گذشته نامه‌ای برای ریاست فدراسیون کشتی ارسال کردم تا در فاصله ۲ ماه مانده به پایان دوره ریاستم در هیئت کشتی استان اصفهان، فردی را به عنوان سرپرست این هیئت مشخص کنند تا مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان هرچه سریع‌تر برگزار شود. البته رونوشتی هم از این نامه به اداره‌کل ورزش و جوانان استان ارسال کردم.

وی ادامه داد: چهار ماه پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پی درخواست استعفای کتبی من از سمت ریاست هیئت کشتی استان، نامه‌ای به فدراسیون کشتی ارسال کرده بود اما رسول خادم نسبت به بنده و هیئت کشتی استان اصفهان لطف داشت و استعفای من را قبول نکرد. در حال حاضر شیرانی، دبیر هیئت استان کارهای روزمره را انجام می‌دهد اما در نامه‌ای که روز گذشته مستقیماً به وی ارسال کردم از او خواستم که اگر می خواهند حرکتی که طی چند سال گذشته در هیئت کشتی استان صورت گرفته ادامه‌دار باشد، تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان در موعد مقرر، فردی را به عنوان سرپرست هیئت معرفی کنند

مجیری افزود: با توجه به اتفاقات خوبی که اخیراً در کشتی اصفهان حاصل شد و همچنین جلسات و سمینارهایی که برگزار می‌شود، فدراسیون وضعیت تعالی و رشد کشتی اصفهان را رصد می‌کند، رسول خادم با درخواست استعفایم که ابتدای امسال به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تقدیم کردم، موافقت نکرد اما به منظور همراهی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با رییس جدید هیئت کشتی استان و برنامه‌هایی که برای ادامه روند فعالیت‌های این هیئت خواهد داشت، از رییس فدراسیون خواهش کردم که با استعفای بنده موافقت کند.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان در خصوص دلیل اصلی کناره‌گیری از ریاست این هیئت، تصریح کرد: قطعاً هماهنگی لازم بین هیئت های ورزشی، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فدراسیون و سایر دستگاه‌ها باید وجود داشته باشد. دستگاه‌هایی که متولی امر ورزش استان هستند باید با همدیگر همراه باشند و اگر در این همراهی علایق به همدیگر نزدیک نباشد موجب ایجاد مشکل می‌شود.

وی اضافه کرد: قطعاً اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت باید با همدیگر در یک راستا قدم بردارند که احساس می‌کنم در این موضوع مشکلاتی وجود دارد و اداره‌کل ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی ورزش استان باید بیش از این همراه باشد. در این روند با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان مشکلاتی داشتیم و احساسم این بود که اگر فرد دیگری که با اداره‌کل همراه‌تر است بر صندلی ریاست کشتی استان اصفهان بنشیند آسیب کمتری متوجه کشتی اصفهان می‌شود.

مجیری خاطرنشان کرد: طی چهار سال گذشته تمام تلاشمان در هیئت کشتی اصفهان به منظور تعالی این رشته بود، در این مسیر همه مربیان، داوران، کشتی‌گیران و کمیته‌های مختلف سنگ‌تمام گذاشتند و اخلاق‌مداری در کشتی اصفهان حاکم شد. تمامی این موارد را مرهون زحمات همه خانواده کشتی استان اصفهان هستیم و به‌منظور اینکه این زحمات بی‌ثمر نماند و ادامه‌دار باشد از سمت خود کناره‌گیری میکنم چرا که به صلاح کشتی اصفهان است.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان در پاسخ به اینکه آیا مشکل شما با شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان است، گفت: اگر تفاوت فکری زیاد باشد باعث ایجاد تنش می‌شود، معتقدم همه باید با یکدیگر هم‌راستا باشند چراکه اگر برآیند حرکت و نیروها صرف همدیگر شود به کشتی و ورزش استان ظلم می‌شود و به همین دلیل صلاح دانستم در این وضعیت کناره‌گیری کنم تا کشتی اصفهان آسیب نبیند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر شخص دیگری به جای سلطان‌حسینی بر صندلی مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان بنشیند، شما در سمت خود باقی خواهید ماند یا خیر؟ اظهار کرد: اگر هر فرد دیگری در این جایگاه و با این دیدگاه باشد، مشکل به‌وجود می‌آید. متولی امر ورزش استان اداره‌کل است، ۵۱ هیئت ورزشی برای کمک به اداره‌کل آمده‌اند و برای این منظور وقت می‌گذارند و زحمت می‌کشند.

مجیری اضافه کرد: اگر هیئت های ورزشی نباشند قطعاً اداره‌کل ورزش و جوانان هم توفیقی در ورزش استان نخواهد داشت. همان‌طور که هیئت ها باید با اداره‌کل همراه باشند، اداره‌کل ورزش و جوانان استان هم باید هیئت های ورزشی استان را همراهی کند و اگر اینگونه نباشد فعالیت هیئت ها دچار مشکل می‌شود. اگر نگرش فردی که در رأس اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار دارد هم راستا با هیئت های ورزشی و برای کمک به آن باشد اتفاقات خوبی در ورزش استان خواهد افتاد.

 رییس هیئت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: با اعتقاد به ورزش و رشته کشتی، به هیئت آمدم و در این مدت درس‌های زیادی از ورزشکاران، پیشکسوتان و مربیان آموختم. ارتباط و عُلقه‌ای که بین من و کشتی‌گیران ایجاد شد با هیچ چیز دیگری نمی توان عوض کرد و حتی اگر در هیئت هم نباشم این ارتباط را ادامه می دهم و به فردی که بر مسند ریاست هیئت کشتی استان قرار گیرد کمک فکری می‌کنم. حتماً نباید به‌عنوان رییس هیئت ورزش کمک کرد، می شود رییس نباشیم اما دیدگاه کمک به ورزش را داشت و اگر این نگرش باشد می‌توان شاهد پیشرفت ورزش بود.

کد خبر 350633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.