خبررسانی هدفمند جامعه را از مسیر انحراف نجات می دهد

نطنز-نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاع رسانی صحیح و هدفمند، جامعه را از مسیر انحراف و عوام زدگی نجات می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر  شهرستان اظهار کرد: اطلاع رسانی جهت بالا بردن دانش عمومی مردم و رشد و توسعه جامعه امری مقدس و موثر است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی و خبر رسانی هدفمند، جامعه را از مسیر انحراف و عوام زدگی نجات می دهد، افزود: اگر خبررسانی به صورت مستمر صورت بگیرد از فساد در جامعه جلوگیری می کند زیرا این مهم عامل شفافیت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ورود به مسایل حاشیه ای و اختلاف برانگیز به صلاح مردم و پیشرفت و توسعه شهرستان نیست، تاکید کرد: اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران در پرداختن به موضوعات جامعه دقت و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و از خبرهای به اصطلاح زرد دوری کنند زیرا این گونه اخبار، رسانه را به ورطه نابودی می کشاند.

صفاری با بیان اینکه همه صاحبان قلم باید در جهت وحدت و همدلی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: رسالت و هدف نهایی یک رسانه تنها باید ایجاد وحدت، انسجام و بیان مشکلات و دغدغه های روزمره مردم جامعه باشد و از نوشتن و بیان مطالب کذب و تفرقه افکنانه پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که کشور دچار التهابات است و به طور دایم دشمنان داخلی نظام و استکبار جهانی برای تضعیف نظام و انقلاب چنگ و دندان تیز کرده اند، اظهار کرد: باید با هوشیاری و انسجام درونی در برابر توطئه های آنان ایستادگی کنیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه ها نباید در راستای تضعیف نظام گام بردارند، تاکید کرد: ایجاد یاس و ناامیدی و سلب اعتماد از مردم، جامعه را در شرایط سختی قرار خواهد داد.

وی گفت: مطالبات مردم به حق است و باید مورد حمایت مسئولان قرار بگیرد، اما باید مراقب باشیم در بیان مشکلات آب به آسیاب دشمنان نریزیم.

کد خبر 350616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.