جلالی: سپاهان می تواند روی قهرمانی حساب کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سپاهان در این فصل می تواند نتایج فصول گذشته را جبران کند، آن ها تیم خوبی هستند و می توانند روی قهرمانی حساب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی سپاهان و پیکان، گفت: هر بار که با سپاهان بازی داریم باید از این تیم بترسیم، مخصوصا اگر قلعه نویی سرمربی این تیم باشد و باید بیشتر از سپاهان حساب برد. با توجه به بضاعت تیم بهترین بازی را کردیم، کار ما در بازی خوب پیش رفت و شاید اگر برنامه های تیم عالی اجرا می شد، می توانستیم موقعیت هم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان در این فصل می تواند نتایج فصول گذشته را جبران کند، آن ها تیم خوبی هستند و می توانند روی قهرمانی قهرمانی حساب کنند. پیام نیازمند می تواند یکی از بهترین دروازه بان های آینده فوتبال کشورمان باشد ولی فکر نمی کردم که پیکان را ترک کند اما به تصمیم وی احترام می گذاریم.

سرمربی تیم پیکان، خاطرنشان کرد: هر تیمی با توجه به ظرفیت های خود بازی کند و پیکان هم همینطور بود. در نظر داریم با باشگاه صحبت کنیم و بودجه باشگاه را در انتهای این فصل تا ۶۰ یا ۷۰ میلیارد بالا ببریم، آن زمان می توانیم بازیکنان بهتری جذب کنیم و تهاجمی بازی کنیم.

وی تصریح کرد: هواداران سپاهان بسیار خوب با ما برخورد کردند البته لحظات پایانی شعارهایی شنیدم ولی این اتفاقات طبیعی است.

کد خبر 350524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.