قلعه نویی: یزدی راجع به تیم خود صحبت کند/هواداران قوت قلب ما هستند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تعجب می کنم که چرا برخی از مربیان، راجع به تیم های دیگر صحبت می کنند اما ما در مورد قرارداد ها خواستار شفافیت بودیم و به سازمان لیگ ارائه کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و پیکان، گفت: پیکان تیم بسیار با برنامه با کادر فنی بسیار قوی است که در دو بازی قبلی خود، ۴ امتیاز به دست آورده است. فردا ما با تیمی بازی خواهیم کرد که گل نخوردن و ضربه زدن به روی ضد حمله از اهداف آن ها خواهد بود. 

وی افزود: البته تیم ما هنوز سپاهان واقعی نشده، هدف تیم رسیدن به آمادگی کامل است و هفته به هفته مشغول بهتر شدن هستیم. نگرش بازیکنان در حال تغییر است ضمن اینکه تغییرات تیم ما هم برای هماهنگ شدن، احتیاج به زمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال سواهان اظهار کرد: هواداران سپاهان، هواداران خوب و اصیلی هستند و مطمئنا فردا استقبال خوبی خواهند داشت. ما دو خواسته از بازیکنان داشتیم که اولین خواسته ما احترام به حریف و دومین خواسته ما، تلاش کردن بود. بازیکنان ما تجربه زیادی دارند و مطمئن هستم که هواداران سپاهان، این زمان را به ما خواهند داد تا به هماهنگی لازم برسیم. از هواداران می خواهم که به ورزشگاه بیایند، آن ها برای ما قوت قلب هستند و ما را به شرایط آرمانی نزدیک تر می کنند.

قلعه نویی در خصوص ولادیمیر کومان تصریح کرد: بازیکن مجارستانی جدید ما، از یک قاره دیگر آمده، او در ابتدا نگرشی منفی از ایران داشت ولی حالا از این نظر پشیمان است و می خواهد با خانواده به اصفهان بیاید. فکر می کنم نزدیک به دو هفته دیگر به شرایط آرمانی برسد و بازیکن غایب دیگری در این بازی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در بازی با صنعت نفت موقعیت های خوبی داشتیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. در بازی دوم، کار را پرفشار آغاز کردیم ولی عطش ما کاسته نشد و توانستیم به گل های بیشتر برسیم و این نگرشی است که ما در سپاهان نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: هر بازی جزء آمار و جزء تاریخ است و شکست های فصل گذشته ما در مقابل پیکان هم مطابق این امر است و نگرش ما برای بازی فردا متفاوت است.

قلعه نویی در خصوص صحبت های داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مبنی بر هزینه های میلیاردی تیم فوتبال سپاهان، تاکید کرد: تعجب می کنم که چرا برخی از مربیان، راجع به تیم های دیگر صحبت می کنند اما ما در مورد قرارداد ها خواستار شفافیت بودیم و به سازمان لیگ ارائه کردیم. آقای یزدی اولین بار است که در لیگ حضور دارد و نمی داند که نباید راجع به تیم های دیگر صحبت کند. به ایشان توصیه می کنم که فقط راجع به تیم خودشان صحبت کنند و یزدی هم مثل سپاهان، زمان می برد تا با لیگ هماهنگ شود.

قلعه نویی با اشاره به عملکرد محمد کریمی در تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: روزی که امید ابراهیمی به سپاهان آمد، فضای مجازی اینقدر فعال نبود و امیدوارم محمد کریمی هم راه امید ابراهیمی را برود. البته من هم به عنوان مسئول فنی باید خیلی بیشتر از بازیکنان گذشته، از بازیکنان جوان مراقبت کنم. البته او هم باید بداند که برای موفقیت، از بازیکنان موفقی مثل ابراهیمی، جلال حسینی، رجب زاده و... الگو برداری کند. آینده او بستگی به خودش دارد ولی بازیکن خوبی است.

کد خبر 350472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.