مخالف بسته شدن فرودگاه کاشان هستیم

کاشان - رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: مخالف بسته شدن فرودگاه کاشان هستیم، اما از جیب مردم هم نباید ضرر بدهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، علی رسول زاده در جلسه شورای اسلامی شهر کاشان با انتقاد از مدیریت فرودگاه که این شورا را به حمایت نکردن متهم کرده است، اظهار کرد: مدیریت فرودگاه تاکنون هیچ آمار و اطلاعاتی از وضعیت فرودگاه و گردش مالی آن به شورا گزارش نداده است.

وی با بیان اینکه مخالف بسته شدن فرودگاه هستیم، اما از جیب مردم هم نباید ضرر بدهیم، افزود: فرودگاه کاشان که با پول مردم اداره می‌شود برای شهرداری مثل آتشی است  که نه می‌تواند در دست نگه دارد نه می‌تواند آن را دور بیندازد.

رییس شورای شهر کاشان با بیان اینکه ضرر و زیان فرودگاه باید برای شورا و شهرداری مشخص شود، خاطرنشان کرد: شهرداری از بودجه و عوارضی که از مردم وصول می‌کند، سرمایه‌گذاری کرده است، بنابراین باید برای این سرمایه‌گذاری و ضرر و زیان های وارده تصمیم اساسی گرفته شود.

رسول‌زاده با تاکید بر اینکه مسئول فرودگاه در دوره چهارم هیچ گزارشی به شورا ارایه نکرده و حتی علی‌رغم درخواست شورا در این دوره نیز وضعیت فرودگاه اعلام نشده است، ادامه داد: تاکنون مدیریت فرودگاه هیچ دعوتی از شورا نکرده اما گویا بدهکار شده‌ایم.

وی تاکید کرد: به طور قطع شهرداری وظایف مهم‌تری در شهر دارد و باید به وظایف قانونی‌اش بپردازد، فرودگاه‌داری جزء وظایف شهرداری نیست، اما به هر حال اکنون سیاست‌گذاری فرودگاه به عهده شورای شهر کاشان است.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان خاطرنشان کرد: از اردیبهشت‌ماه پرواز کاشان-مشهد و در تیرماه پرواز کاشان-کیش تعطیل شده است، به جای جوسازی مشخص کنند آیا فرودگاه‌داری کار شهرداری است؟

رسول زاده ادامه داد: شهرداری ملزم است تدبیر اساسی بیندیشد تا جلوی ضرر و زیان را بگیرد، اگر نیاز به جذب سرمایه‌گذار است باید هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی با تاکید بر اینکه شورا تاکنون هیچ اطلاعات کلی و جزیی از فرودگاه نداشته است، گفت: لازم است کار منطقی، علمی و حساب شده ای در مورد شرایط و آینده فرودگاه تدبیر شود.

کد خبر 350433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.