انصاری: قریب به ۳۵۰ خبرنگار در استان اصفهان فعالیت دارند

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: جلد اول دانشنامه روزنامه‌نگاران درباره مدیران رسانه‌ها تا قبل از انقلاب بود، جلد دوم درباره مدیران رسانه‌ها از بعد انقلاب تا سال ۹۵ نوشته شده و جلد سوم نیز درباره خبرنگاران تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمد علی انصاری در آیین پاسداشت روز خبرنگار که شامگاه _چهارشنبه ۱۷ مردادماه_ در محوطه باغ چهلستون اصفهان برگزار شد، با اشاره به اینکه خبرنگاران در خط مقدم رسانه هستند، گفت: به روح شهدا به خصوص شهید صارمی درود می فرستیم که این روز به یاد این شهید به عنوان روز خبرنگار یاد می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: نقش رسانه ها و مطبوعات در همه زمان‌ها در توسعه هر شهر و کشوری مهم و ضروری است و ما این را در تاریخ کشور می‌بینیم و در این راه خبرنگار نقش مهم‌تری دارد، اما کمتر دیده می شود و اینکه یک روز به نام خبرنگار ثبت شده است بهانه ای است تا از این عزیزان در کنار خانواده هایشان تقدیر شود.

وی افزود: آمار نشان می‌دهد که قریب به ۳۵۰ خبرنگار پر تلاش در استان اصفهان فعالیت دارند و نزدیک به ۲۵۰ نفر آن ها عضو خانه مطبوعات هستند.

انصاری با اشاره به رونمایی از دانشنامه روزنامه نگاران گفت: امروز از کتاب دانشنامه روزنامه‌نگاران  در این برنامه رونمایی می شود که جلد اول این کتاب در سال ۱۳۹۵ منتشر شد و درباره مدیران رسانه‌ها تا قبل از انقلاب بود و جلد دوم این کتاب که امشب رونمایی می شود نیز درباره مدیران رسانه‌ها از بعد انقلاب تا سال ۹۵ است؛ ضمن اینکه جلد سوم این کتاب نیز درباره خبرنگاران تدوین می شود.

کد خبر 350413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.