خبرنگاران و روزنامه‌نگاران دیده بان شهر هستند

شهردار اصفهان در پیامی ١٧ مرداد ماه، روز اهالی رسانه و به ویژه خبرنگاران را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان در متن این پیام آورده است:

 ١٧ مرداد ماه، روز اهالی رسانه و به ویژه خبرنگاران است. آنانی که اندیشه هایی منبعث از انصاف، حقیقت بینی، عدالت و آگاهی در سر دارند، همان ها که سختی های این شغل دشوار و پیچیده اما متفاوت را به جان می‌خرند تا صدایی برای روشنگری و کلامی برای تنویر افکار عمومی باشند. 

 خبرنگار و روزنامه نگار، آراسته به داشته‌هایی چون صداقت، شجاعت و انصاف و دانسته‌هایی چون دانش، قدرت تحلیل، علم به موضوعات، فن و مهارت است. 

در کنار همه این‌ها هنر ارتباط‌گیری با مخاطب و تفهیم و اقناع او، اصل مهم دیگری است که استفاده از آن از دغدغه‌ها و مشغله‌های هر روزه خبرنگاران و اهالی رسانه است. سواد رسانه‌ای چیزی است که در عصر و زمانه امروز همه به آن نیازمندیم و خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان خبری در تلاش برای ارتقاء سطح این دانش در جامعه هستند. 

 ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه تلاشگران صدیق این عرصه تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون، سربلندی و سلامتی آنان را از درگاه خداوند متعال، مسألت دارم. باشد که تلاش همه آنان، تعالی و سربلندی ایران عزیز را به دنبال داشته باشد.

 خبرنگاران و روزنامه‌نگاران دیده‌بان شهر هستند. قدردان همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای فعال در عرصه مدیریت شهری هستم و از همه آنانی که تلاش خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان را به گوش شهروندان رسانده و یا با انتقادهای سازنده و اصولی خود، بهبود خدمت رسانی به مردم را زمینه سازی می‌کنند، سپاسگزارم.

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان
 

کد خبر 350402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.