لک: گیتی پسند در مسیر درستی قرار دارد

مربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: به دلیل این که تغییرات زیادی در ترکیب تیم خود داشتیم نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال تیم های مقاومت قرچک و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۸ فردا - پنجشنبه ۱۸ مردادماه- درسالن شهدای قرچک با قضاوت کمال بایزیدی، هادی ترابی، محمد داودپور و ولی صفارها به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان لک که با ۱۰ امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند می خواهند با پیروزی مقابل مقاومت قرچک ۲ امتیازی که در رتبه سیزدهم قرار دارد، صدرنشینی خود را تداوم بخشند و در سوی دیگر نیز بازیکنان مقاومت قرچک قصد دارند با بهره گیری از شرایط میزبانی اولین ۳ امتیاز این فصل را برای خود ثبت کنند.

رضا لک، در مورد شرایط تیمش پیش از بازی فردا اظهار کرد: در تمرینات دو هفته اخیر روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم تا بتوانیم با شرایط بهتری به میدان برویم، فقط افشین کاظمی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه دلخواه را مقابل مقاومت قرچک کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند در مورد شرایط و شناختی که از تیم تیم مقاوت قرچک دارد، تصریح کرد: روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم اما در چهار هفته نمی توان تیمی را به طور کامل شناخت ضمن این که هر تیمی که در مقابل گیتی پسند بازی می کند انگیزه زیادی داردو تیم مقاومت قرچک را تماشاگران زیادی همراهی می کنند و بازی ما و آن ها، همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده است.

وی در خصوص زمان رسیدن تیم به سطح آمادگی کامل، تاکید کرد: مسیر تیم در یکی دو هفته اخیر کاملا درست بوده، رفته رفته نتایج بهتر می شود اما مثل بقیه تیم‌ها به زمان نیاز داریم. مهدی جاوید را داریم که هنوز نتوانسته است برای ما به میدان برود و با اضافه شدن وی، تیم ما بهتر خواهد شد. به هرحال به دلیل این که تغییرات زیادی در ترکیب تیم خود داشتیم، نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی داریم اما تیم ما در مسیر درستی قرار دارد و در تلاش هستیم تا این هماهنگی در کمترین زمان ممکن رخ دهد.

کد خبر 350392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.