آنچه مخاطبان درباره "نگاهمان می کنند"، می گویند

تازه‌ترین اثر نمایشی «معین‌الدین عشاقی» با نام «نگاهمان می‌کنند» تا ۱۹ مرداد در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه می‌رود.

معین‌الدین عشاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره میزان استقبال مردم از این نمایش اظهار کرد: علی‌رغم اینکه تبلیغات چندان گسترده‌ای برای نمایش ما در سطح شهر وجود نداشت، اما «نگاهمان می‌کنند» با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان مواجه شد. تا جایی که سالن صد نفره این مجتمع هر شب کاملاً مملو از جمعیت بود و حتی در برخی از شب‌ها به تعداد صندلی‌های سالن اضافه شد.

وی با بیان اینکه نمایش «نگاهمان می‌کنند» از قصه‌ای جذاب و گروه بازیگران حرفه‌ای و درجه یک اصفهان برخوردار است، افزود: همین مسایل باعث شد تا این نمایش مورد توجه و استقبال مخاطبان عام و همچنین منتقدان و مخاطبان خاص تئاتر قرار گیرد.

کارگردان نمایش «نگاهمان می‌کنند» گفت: ما هر شب پس از اجرای نمایش در سالن با مخاطبان حاضر گفتگو داشته و نظرات آن‌ها را درباره این اثر جویا می‌شویم. هم‌چنین در فضای مجازی از اظهار نظرات آن‌ها استقبال می‌کنیم. به جرات می‌گویم که از ابتدای اجرای این نمایش تاکنون حتی یک نفر از این اثر انتقاد و نارضایتی نداشته است.

عشاقی درباره قصه «نگاهمان می‌کنند» گفت: قصه این نمایش در قالب سه اپیزود و بر اساس یک درام اجتماعی درباره مسایل جامعۀ امروز نوشته‌ شده و اموری را که در روابط بین مردم متأثر از فضای مجازی شکل‌گرفته مورد بررسی قرار داده است.

عشاقی با اشاره به نکته ای جالب‌ توجه خاطرنشان کرد: بسیاری از تماشاگران پس از تماشای نمایش این موضوع را عنوان می‌کردند که با بسیاری از مسایلی که در «نگاهمان می‌کنند» بیان‌شده در زندگی شخصی‌شان هم مواجه شده و دغدغه آن را داشته‌اند.

به گزارش ایمنا، نمایش «نگاهمان می‌کنند» بر اساس قصه‌ای از «نغمه ثمینی» که نام‌آشنایش با سریال‌های محبوبی همچون «شهرزاد» پیوند خورده، نوشته‌ شده است و بازیگرانی همچون بهزاد سیفی، رادنوش مقدم، ستایش سرائیان، شمیلا تاب، شهاب غزالی و معین‌الدین عشاقی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش از بیست و هشتم تیرماه در مجتمع فرشچیان به روی صحنه رفته  و اجرای آن تا ۱۹ مردادماه ادامه دارد.

کد خبر 350367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.