رییسی: با دغدغه‌های اصحاب رسانه بیگانه نیستم

صبح امروز -چهارشنبه ۱۷ مردادماه- به مناسبت روز خبرنگار مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از خبرگزاری ایمنا بازدید کرد و این روز را به خبرنگاران این رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام رئیسی، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در این بازدید گفت: خبرنگاری عشق است و تنها افراد عاشق به دنبال حرفه خبرنگاری می روند.

وی با بیان اینکه در این شرایط که هم از نظر فشارها و مسائل اقتصادی تنگناهایی وجود دارد تنها افراد عاشق، حرفه خبرنگاری را برای خود انتخاب می‌کنند، افزود: من خود را جزء اصحاب مطبوعات می‌دانم چرا که اولین کار اجتماعی‌ام را با یک نشریه دانشجویی در دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان به عنوان سردبیر آغاز کردم از این رو با دغدغه‌های اصحاب رسانه بیگانه نیستم و می دانم تبعات این شغل بسیار سخت و طاقت فرسا است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تاکید کرد: رسالت مهم رسانه‌ها آگاهی بخشی در جامعه است و برای اطلاع رسانی فعالیت‌های سازمان سرمایه گذاری شهرداری نیازمند همکاری و همراهی بیش از پیش رسانه‌ها هستیم.

کد خبر 350359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.