رونمایی از «هفت‌گنبد» با حضور علی خدایی

تازه‌ترین اثر «محمد طلوعی» با عنوان «هفت گنبد» با حضور علی خدایی در شهر کتاب اصفهان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، مجموعه داستان «هفت گنبد» تازه‌ترین اثر داستانی محمد طلوعی است که از سوی نشر افق راهی بازار کتاب شده است.

این کتاب شامل هفت داستان با عناوین «خوابِ برادرِ مرده»، «آمپایه بارُن»، «بدو بیروت، بدو»، «لوح غایبان»، «امانت داری خاندان آباشیدزه»، «خانه خواهری» و «دو روز مانده به عَدَن» است. طلوعی برای نگارش این داستان‌ها به کشورهای مختلفی سفر کرده است و پیش از شروع متن داستان‌های کتاب خود عبارت «من سفرساز و او مسافرسوز» از نظامی گنجوی و کتاب هفت پیکر این شاعر را آورده است.

در داستان‌های کتاب «هفت گنبد» راوی‌ها هفت سفر به کشورهای همسایه ایران یعنی سوریه، ارمنستان، لبنان، عراق، گرجستان، افغانستان و عمان دارند و در این سفرها در پی درون خودشان هستند.

به گفته محمد طلوعی «داستان‌های این مجموعه بیشتر درباره سرنوشت مشترک آدم‌هایی است که در این جغرافیای باستانی زندگی می‌کنند. آدم‌هایی که سرگذشت‌هاشان از زندگی‌های هم گذشته و باز دوباره به هم گره می‌خورد. در یک بیان خلاصه، هفت گنبد داستان جنگ‌ها و صلح‌ها و آرزوها در خاورمیانه‌ خیالی است، جایی بدون مرز.»

علاقه‌مندان برای حضور در آیین رونمایی از کتاب «هفت‌گنبد» نوشته «محمد طلوعی» با حضور «علی خدایی» چهارشنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شهرکتاب اصفهان، واقع در خیابان اردیبهشت جنوبی، روبه‌روی کوچه استاد تاج اصفهانی مراجعه کنند.

کد خبر 350352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.