مسئولان انتقاد پذیر باشند

سمیرم- رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم گفت: خبرنگاران با انتقاد خود مشکلات را به گوش مسئولان می رساند و به عنوان یک شخصیت سازنده در جامعه زندگی می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمد نادری صبح امروز(چهارشنبه) در نشست روز خبرنگار با اشاره فعالیت های مختلف اداره آموزش و پرورش اظهار کرد: اداره آموزش پرورش شهرستان سمیرم با اشتغال ۱۲۲۰ نفر یکی از ادارات بزرگ به شمار می آید.

نادری مطالبه گری خبرنگاران را مفید دانست و تصریح کرد: مسئولان باید انتقاد پذیر باشند و در تمامی طول سال با خبرنگاران تعاملی سازنده داشته باشند.

رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان پاسخگویی است و مسئولان نیز در تمامی موضوعات باید پاسخگو و انتقاد پذیر باشند زیرا انتقاد خبرنگار کاملا سازنده بوده و مشکلات و مسائل جامعه را عنوان می کند.

وی با اشاره به کانکسی بودن ۲۰ کلاس از مدارس در سال گذشته افزود: خوشبخانه با تمهیدات اندیشیده شده توسط اداره آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری تنها یک مدرسه یک کلاس کانکسی دارد.

رییس اداره آموزش و پروش متذکر شد: کانکس های موجود در مدارس تنها برای دفاتر مدارس مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش ایمنا شهرستان سمیرم با ۱۱ هزار دانش آموز و دو هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

کد خبر 350347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.