نمایشگاه‌های ببن‌المللی راهی برای رونق‌بخشی به اقتصاد کشور است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان بابیان اینکه حضور شرکت‌های صاحب‌نام داخلی و خارجی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری باعث غنا بخشیدن به این نمایشگاه می‌شود، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی فضای اتحاد و انسجام بین فعالان اقتصادی و مسئولان را به‌وجود می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان _امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه_ در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد و متالورژی با بیان اینکه ‌در سال جاری نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان ۱۵ رویداد اقتصادی در استان اصفهان برگزار کرده است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، تحریم‌های ظالمانه و نوسانات نرخ فعالان اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های ببن‌المللی می‌تواند راه را برای رونق‌بخشی بازارهای کشور باز و توانمندی شرکت‌های داخلی را نشان دهد، افزود: همچنین این نمایشگاه ها تولیدات شرکت‌ها را به مصرف‌کنندگان معرفی و  محل تبادلات ایده‌های بازرگانی و تجاری است.
یارمحمدیان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اقتصادی محلی برای ایده‌پردازی و مرکز امید برای فعالان اقتصادی و تولیدی است، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها فضای اتحاد و انسجام بین فعالان اقتصادی و مسئولان به وجود می‌آورد و همچنین فضایی را به وجود می‌آورد که شرکت‌ها با هر توانمندی در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان به نمایش بگذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با ابراز امیداوری برای اوضاع اقتصادی کشور و گذر از این برهه زمان، خاطرنشان کرد: برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد و ریخته‌گری تلاش برای زنده نگه داشتن اقتصاد استان و کشور است که بزرگان فولاد کشور در این نمایشگاه حضور دارند و حضور آن‌ها باعث غنا بخشیدن به این نمایشگاه می‌شود.
وی ادامه داد: شرکت‌های صاحب‌نامی از جمله فولاد مبارکه سپاهان که بزرگترین فولادساز خاورمیانه است و ذوب آهن که اولین تولیدکننده فولاد در کشور است باعث افزایش اهمیت نمایشگاه شده است. همچنین از بهترین نمایشگاه‌های کشور در این نمایشگاه حضور دارند که قطعا خروجی خوبی هم خواهد داشت.

کد خبر 350297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.