ساخت نخستین دیوار سنگ‌نوردی شهرضا پس از ۱۵ سال

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از آغاز دوباره عملیات ساخت دیوار سنگ‌نوردی این شهرستان پس از وقفه ۱۵ ساله داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات ساخت دیوار سخره نوردی این شهرستان پس از وقفه ۱۵ ساله دوباره آغاز شد، اظهار کرد: این پروژه با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال از منابع استانی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: دیوار سخره نوردی شهرضا در ابعاد هشت متر در شش متر ساخته می‌شود، اما در کوتاه مدت به ۶۴ متر و پس از آن به ۸۰ متر افزایش می‌یابد. 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچنین از راهیابی یکی از ورزشکاران این شهرستان به اردوی نخبه‌پروری و استعدادهای درخشان وزنه‌برداری کشور خبر داد و افزود: "سینا سارمی"در شهریورماه امسال به اردوی نخبه‌پروری و استعدادهای درخشان وزنه‌برداری کشور که به میزبانی شهرستان "گچساران" برگزار می‌شود، راه یافته است.

انصاری با اشاره به برگزاری مسابقات شنای منطقه‌ای دختران استان اصفهان به میزبانی این شهرستان، خاطرنشان کرد: دختران شناگر شهرضا در رقابت‌های منطقه دو استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری، ۱۳ مدال کسب کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۶۴ شناگر از تیم‌های منتخب حضور داشتند، تصریح کرد: این شناگران از هیئت‌های "بروجن"، "مبارکه"، "شهرضا"، "دهاقان" و "سمیرم" و در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۴ سال و ۱۰ تا ۱۱ سال و زیر ۹ سال در این رقبت‌ها شرکت کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا ادامه داد: در رده سنی زیر 9 سال، "رزینا رحمتی در رشته ۳۳ متر کرال پشت مدال طلا، "ثناسادات طباطباییان" در رشته ۳۳ متر کرال سینه، "طنین رحیم‌زاده" در رشته ۳۳ متر قورباغه و "نازنین زهرا حر" در رشته ۳۳ متر پروانه مدال نقره را کسب کردند.

انصاری درخصوص نتایج بدست آمده در دره سنی ۱۱-۱۰ سال این رقابت‌ها، اظهار کرد: "مبینا احمدیان" در ۱۰۰ متر کرال پشت، مدال طلا، "باران همسایگان" در۶۶ متر پروانه مدال طلا و در ۱۰۰ متر قورباغه مدال نقره، "فاطمه مطهر" در ۶۶ متر پروانه مدال نقره و ۱۰۰ متر قورباغه مدال برنز و "کوثر کاظم پور" در ۱۰۰ متر کرال پشت مدال برنز را کسب کردند؛ همچنین در رده سنی ۱۴-۱۲ سال نیز "عسل عموهادی" در ۶۶ متر پروانه مدال نقره، "ستایش مهتابیان" در ۱۰۰ متر کرال پشت و "آیلین خانبازی" در ۱۰۰ متر قورباغه مدال برنز را بر سینه آویختند.

کد خبر 350257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.