افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در شهر اصفهان

رییس اداره تفریح سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در شهر اصفهان خبر داد و گفت: ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح شهر امسال به ۱۵۲ ایستگاه افزایش یافت.

نفیسه گلشیرازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: از مجموع ۱۵۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی در شهر اصفهان ۸۵ ایستگاه ویژه بانوان و ۶۷ ایستگاه ویژه آقایان است.

وی با بیان اینکه در چارت جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان سه معاونت اجتماعی، فرهنگی، ورزشی تفریحی وجود دارد، تصریح کرد: معاونت ورزشی تفریحی دارای سه اداره شامل مراکز، ورزش همگانی و محلات همچنین اداره تفریحی است که اداره مراکز شامل ۴۴ ورزشگاه بوده و از این تعداد ۴ ورزشگاه، استخر دارد.

رییس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۳۰ سالن ورزشی در شهر اصفهان فعال است و خدمات متنوعی را به شهروندان ارایه میکند.

وی با بیان اینکه اداره ورزش همگانی و محلات برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را در سطح محلات شهر برگزار می‌کند، افزود: اداره ورزش همگانی و محلات در هفته فرهنگی اصفهان ویژه برنامه‌هایی برای بیماران خاص برگزار کرد.

گلشیرازی ادامه داد: برگزاری همایش دوچرخه‌سواری، ویژه برنامه هایی به مناسبت روز جهانی مواد مخدر در میدان امام(ره)، جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان که پنج هزار مخاطب داشت، از دیگر فعالیت‌های اداره ورزش همگانی و محلات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره تفریح این سازمان نیز هفت مرکز تفریحی را تحت پوشش دارد که هر کدام با رویکردهای متفاوتی در حال انجام فعالیت و خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

کد خبر 350217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.