قول مدال نمی‌دهم/ اداره‌کل ورزش و جوانان یک ریال هم کمک نکرده است

ملی‌پوش پارا آسیایی اصفهانی گفت: تا کنون که بیش از یک ماه تا اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا زمان باقی‌مانده،۸۰ درصد آمادگی دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که دست پر برگردم.

علیرضا مختاری ملی‌پوش پرتاب دیسک و وزنه اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد سطح آمادگی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: پس از مسابقات جهانی دو و میدانی معلولین ۲۰۱۷ که تیرماه سال گذشته در لندن برگزار شد پس از یک ماه استراحت، مجدداً تمریناتم را از شهریورماه سال گذشته در اصفهان زیر نظر نصرالله احدی شروع کردم. قرار بود طی یک سال گذشته اردوهای تدارکاتی برون‌مرزی را در کشورهای امارات، آلمان و تونس داشته باشیم که متأسفانه به دلایل مختلف و مشکلات مالی اعزام نشدیم.

وی با اشاره به آمادگی ۸۰ درصدی برای حضور در بازی‌های جاکارتا، ادامه داد: در رشته پرتاب دیسک از سال ۲۰۱۴ تا الان بالاترین رنکینگ دنیا را دارم و در رشته پرتاب وزنه هم سال گذشته در مسابقات لندن نفر اول دنیا شدم. جاکارتا دومین حضورم در بازی‌های پاراآسیایی است و اولین تجربه‌ من در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در دو ماده پرتاب دیسک و پرتاب وزنه با کسب مدال طلا همراه بود.

ملی‌پوش پرتاب دیسک اصفهانی در مورد رقبای خود در جاکارتا تصریح کرد: اسدالله عظیمی از ایران رقیب اصلی من در رشته پرتاب  وزنه است. البته از کشورهای ژاپن، عربستان، هند و ... هم در این رشته ورزشکاران خوبی حضور دارند اما رقابت اصلی در رشته پرتاب وزنه بین ورزشکاران ایرانی است. در رشته پرتاب دیسک نیز با توجه به ادغام ورزشکاران سه کلاس، رقیبانی از کشورهای ایران، عربستان، هند و ... حضور دارند.

مختاری گفت: قول مدال نمی‌دهم اما تمام تلاشم را می‌کنم که دست پر برگردم. با توجه به اینکه بازی‌های پارا آسیایی پس از پایان بازی‌های آسیایی و با وقفه‌ای یک ماهه برگزار می‌شود، ۱۰ مهرماه عازم جاکارتای اندونزی می‌شویم.

مختاری با ابراز گلایه‌مندی از مسئولان شهری و اداره‌کل ورزش و جوانان استان، تصریح کرد: به غیر از هیئت جانبازان و معلولین که در حد توان خود برخی از کارهای ما را انجام داده‌اند، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تا الان یک ریال هم به من کمک نکرده است.

کد خبر 350142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.