سامانه "سناپ" راه‌اندازی شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: سامانه "سناپ" با هدف کنترل و پایش اطلاعات به روز و آنلاین پروژه‌های عمرانی شهرداری و آنالیز دقیق آن‌ها راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایمنا، سیدمحمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه سامانه سناپ (نظارت آنلاین پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین) با هدف کنترل شاخص‌های عمرانی شامل درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی و تهیه گزارش از آخرین وضعیت جبهه‌های کاری در حوزه عمرانی به صورت آنلاین راه‌اندازی شده است. اظهار کرد: سامانه سناپ به منظورکنترل و پایش اطلاعات به روز و آنلاین پروژه‌های عمرانی شهرداری و آنالیز دقیق آن‌ها و همچنین پیشبرد اهداف کلان مدیریت شهری به اجرا درآمده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این سامانه برای نظارت دقیق‌تر بر کمیت و کیفیت اجرایی پروژه‌های عمرانی در زمان تعیین شده با توجه به بودجه مصوب، مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گزارش‌های سامانه به صورت روزانه توسط حوزه فنی و عمرانی متشکل از یک تیم ۱۵ نفره از کارشناسان، رصد و آنالیز شده و به صورت گزارش‌های واکاوی شده در اختیار مدیریت شهری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: با استقرار این سامانه موانع و مشکلات اجرایی احتمالی در هر یک از پروژه‌ها شناسایی و بر اساس آن تصمیمات لازمه اتخاذ می‌شود.

کد خبر 350104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.