آتش نشانان غیور مردان بی ادعا هستند

مبارکه- شهردار مبارکه گفت: ایثار مردان بی ادعای آتش نشان نشان از ایثارگری به همراه غیرت، شعور و بلندی اراده، آنان دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سید محسن هاشمی امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه با بیان اینکه کار آتش نشانان بسیار بزرگ، ارزشمند و با اهمیت است، اظهار کرد: مراکز و سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی از مهم ترین و حساس ترین واحدها و سازمان های تحت پوشش شهرداری های کشور و از ارگان ها و نهادهای بین المللی و جهانی است.

وی افزود: آتش نشانان از جان خود برای نجات جان دیگران می گذرند و این بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

شهرداری مبارکه با اشاره به اهمیت ارتقاء این سازمان در تمامی زمینه ها گفت: آموزش کارکنان، آموزش های عمومی، شناسایی و به کارگیری مدیران کاردان و لایق از جمله موضوعاتی است که باید در شهرستان مبارکه توجه ویژه ای به آنها شود.

موسوی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه گفت: امروز جایگاه آتش نشانی با توجه به مسئولیت های آنان بسیار حساس است و امیدوارم با برنامه های پیش رو؛ جایگاه اجتماعی سازمان را ارتقاء و خدمات خوبی را به پرسنل این سازمان ارایه دهیم.

به گزارش ایمنا در این آیین از زحمات کیومرث مختاری تقدیر و سید رسول موسوی، به عنوان مدیرعامل جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه معرفی شد.

کد خبر 350089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.