۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
تجربه یک هفته شاد در منطقه ۱۰

نخستین و متفاوت‌ترین جشنواره بازی و سرگرمی با عنوان«اتل متل سه نقطه» در راستای ارتقاء نشاط، سرگرمی و ترویج بازی‌های پر تحرک برای خانواده‌ها به مدت یک هفته در ورزشگاه ۹ دی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه۱۰ شهرداری اصفهان به منظور ترویج فرهنگ تفریح سالم و به کارگیری بازی‌ها به روش های نوین همچنین برای ایجاد سرگرمی،  جشنواره خانوادگی «اتل متل سه نقطه» ویژه تمام سنین و برای خانواده ها را برگزار کرده است.

در این جشنواره با ساده‌ترین ابزار و وسایل جذاب‌ترین بازی‌ها طراحی و در ۱۰ غرفه اجرا شده که محتوای هر غرفه بیانگر بازی‌های آن است. جشنواره بازی «اتل متل سه نقطه» صبح ها مخصوص مهدهای کودک، مدارس و مراکز فرهنگی و بعد از ظهرها میزبان شهروندان است. 

شهروندان، مدیران مدارس و مراکز فرهنگی برای تهیه بلیط می‌توانند به مراکز و فرهنگسراهای منطقه۱۰ شهرداری اصفهان همچنین ورزشگاه‌های این منطقه مراجعه کنند.

عبدالرسول امامی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری این جشنواره تفریحی اظهارکرد: ایجاد شادی و نشاط برای عموم شهروندان در راستای تحکیم خانواده به عنوان قلب جامعه انجام می‌شود.

وی افزود: این جشنواره که از ۱۲ مردادماه آغاز شده به مدت یک هفته در ورزشگاه ۹ دی واقع در خیابان معراج ادامه خواهد داشت و درصورت استقبال مردم از آن زمان جشنواره تمدید خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط و تفریح سالم در شهروندان همچنین باتوجه به اینکه محرومیت باعث شده استفاده از این برنامه‌ها برای مردم این منطقه میسر نباشد، برگزار شده است.


 

کد خبر 350067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.