۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
محله کردآباد متحول می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: با سفارش شهردار اصفهان برای محرومیت‌زدایی و برون رفت کرآباد از وضعیت فعلی و اتصال مسیر انتهای خیابان علامه امینی به کردآباد و جی‌شیر در بودجه سال ۹۸ اعتبار لازم پیش‌بینی می‌شود.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اتصال انتهای خیابان علامه امینی به داخل کردآباد و جی شیر یکی از خواسته‌های طولانی مدت، به حق و ضروری اهالی محله کردآباد و سواردز اصفهان است که طی سال‌های متمادی پیوسته مورد تقاضای اهالی محله کردآباد بوده، اما تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده در سال ۹۳ مسیری با ۱۱۰۰ متر طول و ۳۶ متر عرض که در تقاطع محله سواردز به دو بخش تقسیم می‌شود، طراحی شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با بیان اینکه کل مسیر مورد نظر در اراضی کشاورزی و مالکیت بخش خصوصی قرار دارد، تصریح کرد: هزینه آزادسازی این مسیر بسیار سنگین و نحوه آزادسازی آن نیازمند همکاری مجدانه شهروندان این محل است که امیدواریم در صورت تحقق درآمد ردیف آن در بودجه سال آینده منطقه چهار پایدار و آزادسازی محل آغاز شود.

وی ادامه داد: آزادسازی محل مورد نظر نیاز به صرف هزینه سنگین دارد و با توجه به اعتبارات و درآمد منطقه در بودجه سال‌جاری منطقه چهار شهرداری اصفهان لحاظ نشده، اما با سفارش شهردار اصفهان برای محرومیت‌زدایی و برون رفت کرآباد از وضعیت فعلی، در بودجه سال ۹۸ اعتبار لازم برای اتصال مسیر انتهای خیابان علامه امینی به داخل کردآباد و جی‌شیر پیش‌بینی خواهد شد.

کد خبر 350042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.