۸ مجروح و یک فوتی در حوادث رانندگی روز گذشته

رییس مرکز اورژانس پزشکی اصفهان گفت: عصر روز گذشته وقوع دو تصادف  رانندگی در جاده محور اصفهان- تهران و حوالی میمه هشت مجروح و یک فوتی داشت.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعته گذشته و اعزام کد آمبولانس اورژانس هوایی  برای امداد خواهی مصدومان اظهار کرد: این حادثه رانندگی بعد ظهر روز گذشته در محور اصفهان- تهران در اثر تصادف پراید و تریلی در حوالی قرقچی اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: در این حادثه رانندگی یک نفر فوت کرد و نیروهای امدادی در محل این تصادف با مصدومیت پنج سرنشین دیگر روبه رو شدند، مصدومان دو مرد و یک زن و دو کودک بودده که بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی در صحنه تصادف به وسیله نیروهای امدادی اورژانس هوایی ۱۱۵ به بیمارستان  شهرستان میمه اصفهان منتقل شدند.

راستین از وقوع حادثه دیگری در عصر روز گذشته خبر داد و گفت: این تصادف رانندگی در اثر برخورد تریلی و پراید در محدوده میمه اتفاق افتاد که سه نفر دچار آسیب دیدگی شدند.

وی بیان کرد: مصدومان این حادثه رانندگی یک خانم و یک آقا و یک کودک بودند که بعد از دریافت خدمات درمانی در صحنه تصادف و انتقال به بیمارستان میمه برای تکمیل درمان های نهایی به وسیله نیروهای امداد هوایی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۵۷۷ ارتش و سپس به مرکز الزهرا(س) منتقل شدند.

کد خبر 350039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.