هدفمان راه‌یابی به جمع چهار تیم اول است

هندبالیست ملی‌پوش اصفهانی با بیان اینکه تمریناتمان را دیر شروع کردیم، گفت: در صورتی که بتوانیم به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم صددرصد جزو تیم‌های مقام‌آور جاکارتا خواهیم بود.

میلاد مسائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد سطح آمادگی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: علیرغم مشکلات زیادی که به دلیل جو حاکم بر کشور نه تنها برای هندبال بلکه برای تمامی رشته‌های ورزشی وجود دارد و همچنین سختی‌های خاص هندبال و عدم حضور همه بازیکنان در تمامی اردوها تمرینات منظم و خوبی داشتیم، به آمادگی خیلی خوبی رسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم با تمام قوا و انرژی و پتانسیل‌ در این رقابت‌ها شرکت کنیم و از مقام‌های قبلی به خصوص نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانجو دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه جاکارتا دومین تجربه حضورش در بازی‌های آسیایی است، در مورد پیش‌بینی از نتیجه این رقابت‌ها، گفت: پیش‌بینی نتیجه بازی‌های گروهی کمی سخت و غیرقابل پیش‌بینی قطعی است اما هدف اولیه‌ای که همگی برای آن می‌جنگیم راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر است. در گروه اول با تیم‌های مالزی و قطر همگروه هستیم و در صورتی‌که بتوانیم از سد قطر عبور کنیم با عربستان و ژاپن همگروه می‌شویم و اگر از سد مالزی بگذریم با بحرین و کره جنوبی همگروه خواهیم شد. در مجموع در دور دوم ‌بازی‌های بسیار سختی را پیش‌رو داریم. در صورتی که بتوانیم به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم صددرصد جزو تیم‌های مقام‌آور هستیم.

مسائلی با بیان اینکه رقبای ما تیم‌هایی کهنه‌کار و قدیمی درآسیا هستند و شناخت نسبتاً بالایی از تک تک آن‌ها داریم، تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت هندبال ورزش اول کشورهای عربی از جمله بحرین، عربستان و قطر است و در این کشورها به اندازه فوتبال در ایران، سرمایه‌گذاری می‌شود. تیم ملی هندبال بحرین از بهترین مربی دنیا که ایسلندی است بهره می‌گیرد که توانست دانمارک را قهرمان المپیک کند. تیم ملی عربستان و قطر مربیان خوبی در در اختیار دارند و قطر نایب قهرمانی جهان را با این مربی تجربه کرده است.

هندبالیست ملی‌پوش اصفهانی با اشاره به عدم کسب سهمیه جهانی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم‌های کره، بحرین، قطر و ژاپن موفق به کسب سهمیه مسابقات جام جهانی شده‌اند همچنان به تمرینات خود ادامه دادند و دائماً در اردو بودند اما تمرینات تیم ملی هندبال ایران از بهمن ماه سال گذشته و پس از پایان جام ملت‌های آسیا تعطیل شد و پس از وقفه‌ای چهار، پنج ماهه مجدداً اردوهای تیم ملی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه از نظر سطح فنی هندبال تیم ملی ایران با کشورهای کره، بحرین، قطر و ژاپن هم‌سطح است ادامه داد: رقبای ما در آسیا از نظر سطح آمادگی بازیکنان، شرایط تمرینات، اردوها و مربی که در اختیار دارند در سطح بالاتری از ایران قرار دارند. در مجموع باید با انرژی و روحیه جنگندگی که در ایرانیان وجود دارد برای مقابله با تیم‌های عربی وارد میدان شویم.

مسائلی گفت: اردوی تدارکاتی پنج روزه و متصل به اعزام را در مالزی پیش‌رو داریم که ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۵ مردادماه به سمت مالزی پرواز می‌کنیم و از آن به جاکارتا عازم می‌شویم.

کد خبر 349981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.