منافقان، میدان‌دار اغتشاشات اخیر هستند

شهرضا - نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت: منافقان میدان‌داران اغتشاشات اخیر هستند و ملت ایران نیز با خیانت های این گروه بیگانه نیستند، زیرا همگان می دانند که دست منافقان به خون ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه ایران آلوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام محسن طالب‌پور در مراسم یادواره سرداران و ۷۶۰ شهید شهرضا و دومین سالگرد شهادت شهید "محمد مرادی"، شهید مدافع حرم این شهرستان که در جوار آستان امامزاده شاهرضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: براساس آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع)، شهادت بالاترین مقامی است که انسان می تواند به آن دست یابد.

وی با بیان اینکه شهادت در فرهنگ دینی اسلام مرگی عارفانه و عاشقانه است، تصریح کرد: شهدا میهمان خداوند هستند و نزد او روزی می خورند، این همان راهی است که شهدا دوران دفاع مقدس برگزیدند و برای آن جانبازی کردند.

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف با بیان اینکه عزت و افتخار امروز کشور مرهون خون شهدا است، تاکید کرد: مهم ترین ویژگی شهدا، ولایتمداری و التزام آنان به مبانی دینی و انقلابی بوده است.

طالب‌پور تصریح کرد: شهدا در زمانی که اسلام و انقلاب به یاری آنان نیاز داشت، لحظه ای تامل نکردند و به فرمان امام راحل(ره) وارد صحنه جهاد و شهادت شدند.

وی با بیان اینکه عمل به هنگام و وظیفه شناسی از دیگر ویژگی های بارز شهدا است؛ ادامه داد: باید درس دشمن شناسی و عمل مناسب در مقابل توطئه دشمن را از شهدا بیاموزیم.

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف با بیان اینکه شهدا معلم مکتب عشق و ایثار هستند، خاطرنشان کرد: کشور ما در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به روحیه شهادت طلبی نیاز ارد.

طالب‌پور در ادامه با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد نادانسته و تحت تاثیر القائات شبکه های ضد انقلاب سخنان خلاف واقع مطرح می کنند، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در کشور سوریه با هوشمندی در برابر تهدید داعش ایستادگی کردند و حریم اهل بیت(ع) و بارگاه حضرت زینب(ع) را نجات دادند.

وی داعش را گروهکی تروریستی دانست و افزود: امکانات و منابع مالی ۱۳۰ کشور جهان در تشکیل این گروهک به کار گرفته شد تا چهره ای خشن و ضد بشری را ارایه کنند.

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در ابتدا ایران هراسی را تبلیغ کردند و پس از آن، با تاسیس و تقویت گروهک تروریستی داعش، بدترین و خشن ترین چهره را از اسلام ارایه دادند.

طالب‌پور با بیان اینکه چهلمین سال پیروزی انقلاب حساس ترین دوران تاریخ انقلاب است، تصریح کرد: دشمن با هدف تخریب و تجزیه ایران اسلامی همه امکانات خود را به کار گرفته است.

وی مقابله با انقلاب اسلامی را هدف اصلی فعالیت های دشمنان عنوان کرد و افزود: منافقان که دستشان به خون ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه ایران آلوده است، صحنه گردانان اصلی اغتشاشات اخیر هستند.

نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف آرمان های ضد استکباری انقلاب اسلامی را مهم ترین دلیل دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با آن دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی دست غارتگر استکبار را از منابع کشور و منطقه کوتاه و ملت های آزادی‌خواه را به شور و هیجان واداشت تا علیه ستمگران قیام کنند.

طالب‌پور با بیان اینکه وحدت مهم‌ترین عامل غلبه بر مشکلات است، اظهار کرد: اگر مسئولان در گذشته بیشتر تلاش می کردند، بسیاری از مشکلات حال حاضر کشور به وجود نمی آمد، اما هم اکنون هم باید با اتحاد و هوشیاری برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

کد خبر 349943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.