اجرای ۱۱۴ پروژه فعال در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: ۱۱۴ پروژه فعال با هزینه ای بالغ بر ۴۱۲ میلیارد تومان در مناطق ۱۵ گانه در دست اجراست.

به گزارش ایمنا، ایرج مظفر در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهارکرد: در حال حاضر ۱۱۴ پروژه عمرانی فعال در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان در دست اجرا است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۵۰ پروژه با هزینه ای بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان در هفته دولت و ایام دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: ۱۸ پروژه دیگر با هزینه ۱۴۷ میلیارد تومان در سال جاری در مناطق ۱۵ گانه کلنگ زنی خواهد شد که از مهمترین آنها می توان به پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی در منطقه ۱۴ و تقاطع غیر همسطح کارخانه قند در منطقه ۱۵ اشاره کرد که هر دو پروژه بخش هایی از حلقه چهارم حفاظتی شهر را نیز شامل می شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: منطقه ۱۲ یکی از بزرگترین مناطق شهر اصفهان است، در حال حاضر پروژه های عمرانی متعددی از جمله احداث فرهنگسرای امام حسن مجتبی (ع) واقع در شهرک کوثر با پیشرفت ۸۰ درصدی و همچنین احداث مجموعه فرهنگی ورزشی مهدیه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از اواسط خرداد ماه سال جاری در این منطقه در حال ساخت است.

مظفر به پروژه های عمرانی فعال در سایر مناطق اشاره کرد و گفت: پروژه میدان شهدای هسته ای و خیابان سازی مشتاق سوم در منطقه ۴ تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته است، همچنین پروژه پیاده راه سازی چهارباغ  با ۹۲ درصد پیشرفت در قسمت شرقی و ۴۶ درصد پیشرفت در قسمت غربی در دست تکمیل است.

وی اضافه کرد: احداث پارکینگ و خیابان اردیبهشت در منطقه یک با  ۵۴ درصد پیشرفت در حال اجرا است. در منطقه ۶ پروژه احداث پارکینگ و فونداسیون سالن اجتماعات گلستان شهدا به اتمام رسیده همچنین در این منطقه پروژه احداث پردیس هنر پارک آبشار سوم ۸۵ درصد پیشرفت داشته است، در منطقه ۳ در ادامه عملیات اجرایی پروژه میدان امام علی (ع)  عملیات اجرایی  پروژه های احداث پارکینگ کمرزرین با ۳۸  درصد پیشرفت، پروژه نازک کاری موزه با ۶۱ درصد پیشرفت و اجرای ورودی های هاتف و عبد الرزاق با ۳۶ پیشرفت در دست اجرا است، همچنین در منطقه ۱۴ پروژه احداث ادامه بلوار فرزانگان با پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: پروژه های عمرانی پیاده رو سازی، مناسب سازی، اصلاح هندسی و ساماندهی گذرها در مناطق ۱،۲،۳،۵،۷، پروژه احداث خیابان در مناطق ۶ و۱۳، احداث مجموعه های ورزشی، فرهنگی، پارک و بوستان در مناطق  ۳،۶،۷،۹،۱۱و۱۳ در دست احداث است.    

کد خبر 349913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.