برگزاری مراسم دعای عرفه در باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه سه شنبه 30 مردادماه در باغ رضوان برگزار می‌شود.

سیدرضا جعفریان در حاشیه بازدید شورای مشورتی فرهنگی سازمان آرامستان‌ها از باغ رضوان به ایمنا گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری با شکوه مراسم دعای عرفه در باغ رضوان انجام شده است و 30 مردادماه همزمان با روز عرفه این آرامستان میزبان خیل عظیم شهروندان اصفهانی خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این سازمان اظهار کرد: طراحی و عملیات ساخت المان قطعه نام آوران و ایثارگران به منظور معرفی و تکریم مشاهیر، مفاخر و ایثارگران مدفون در آرامستان در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث موزه ، کتابخانه و پژوهشکده در سازمان آرامستان باغ رضوان از جمله برنامه های فرهنگی این سازمان است.

جعفریان به احداث بوستان بهشت در باغ رضوان اشاره کرد و گفت: پروژه بوستان بهشت بر اساس آیات و روایات قرآنی طراحی شده و قرار است در باغ رضوان احداث شود، تمامی این اقدامات در راستای کاهش آلام و دغدغه های زائران آرامستان  باغ رضوان و تسریع و تسهیل در امور آنها برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایمنا، شورای مشورتی فرهنگی سازمان آرامستان‌ها هر هفته برای بررسی و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های فرهنگی شهر اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 349782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.