به تک رقمی شدن فکر می‌کردم

رتبه دوم گروه علوم انسانی کنکور سراسری گفت: در تمام دوران تحصیل به کسب رتبه تک رقمی در کنکور سراسری فکر می‌کردم.

طنین زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه به دنبال تماس رسانه‌ها از رتبه خود مطلع شدم، اظهار کرد: باور داشتم که جز رتبه‌های برتر کنکور هستم.

وی با بیان اینکه خبر امروز حسابی من و خانواده‌ام را شوکه کرد، افزود: ما فردا منتظراعلام نتایج بودیم، از هیجان زیاد منقلب شدم، نمی‌دانستم آیا این خبر صحت دارد یا نه؟ حس عجیبی داشتم اینقدر هیجان زده بودم که در پوست خود نمی‌گنجیدم اما من برای چین روزی برنامه‌ریزی داشتم.

رتبه دوم گروه آزمایشی علوم انسانی در کنکور سراسری ۹۷ با بیان اینکه تصمیم قاطع برای انتخاب رشته گرفته‌ام، افزود: علاقمند به رشته حقوق هستم و قاطعانه این رشته را ادامه خواهم داد.

وی بیان اینکه هیچ‌گاه مشاوره تحصیلی نداشتم و تنها به خودم و تلاشم تکیه کردم، ادامه داد: از کودکی درس خواندن را جدی می‌گرفتم. برای آینده درسی همیشه برنامه ریزی داشتم. از دوره پیش دانشگاهی تلاشم را جدی‌ و بیشتر کردم. تا ماه‌های آخر که به امتحان کنکور نزدیکتر شد. روزانه ده ساعت درس می‌خواندم و در کناردرس خواندن به کارهای دیگر هم می‌پرداختم.

زاهدی تصریح کرد: یک ساعت و نیم استراحت و یک ساعت درس می‌خواندم، پیوسته و تمام وقت درس نمی‌خواندم اما با برنامه ریزی جلو می‌رفتم.خانواده هم در تمام این مدت مرا همراهی می‌کردند و شرایط را برایم بسیار آسان کردند.

زاهدی اضافه کرد: کادر مدرسه و دوستانم هم از مشوقان من بودند اما به نظرم خانواده در موفقیت فرزندان نقش موثر تری نسبت به دیگران دارند.

کد خبر 349709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.