از منطقه ۳ شهرداری اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: مرمت بازارچه‌های خیابان عبدالرزاق، احیاء و بازسازی حمام خسروآقا و حمام شاهزاده‌ و مرمت بازارچه حسن آباد در دست اجرا است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازسازی و مرمت بازارچه‌های خیابان عبدالرزاق اعم از "بازارچه سینه‌پایینی" با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان و "بازارچه نیم‌آور" با هزینه‌ای بالغ بر  ۶۰۰ میلیون تومان تکمیل شده است.

وی با اشاره به مرمت حمام خسرو آقا در خیابان حکیم افزود: مرمت و احیاء این حمام تاریخی با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا مهرماه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان به مرمت حمام شاهزاده اشاره کرد و ادامه داد: مرمت حمام شاهزاده شامل استحکام‌بخشی، سبک‌سازی بام، مرمت، تزیینات و کاشی‌کاری حمام تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

 کارگر خاطرنشان کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است و تا مهرماه تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سقف‌پوشی بازارچه حسن آباد واقع در حاشیه میدان امام(ره) با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان ۶۵ درصد پیشرفت داشته است، اضافه کرد: مرمت مابقی بازارچه حسن آباد پس از تکمیل آزادسازی‌های اطراف بازارچه انجام خواهد شد.

کد خبر 349687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.