مسئولان با شفاف سازی نسبت به رفع مشکلات گام بردارند

مبارکه- فرماندار شهرستان مبارکه گفت: مسئولان در شرایط کنونی جامعه با شفاف سازی نسبت به رفع مشکلات گام بردارند و تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حمید عصارزادگان در جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر مبارکه، با بیان اینکه اعضای شوراها و شهرداران از بدنه مردم هستند، اظهار کرد: شهرداری و شورا جبهه اول خدمت رسانی به مردم هستند و باید با همدلی و همراهی نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت در شرایط سخت، هنر است، افزود: مسئولان در شرایط کنونی جامعه با شفاف سازی نسبت به رفع مشکلات گام بردارند و تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به مشکلات و بی ثباتی های اقتصادی در کشور، تصریح کرد: برخی افراد با ایجاد جو روانی به مشکلات موجود دامن می زنند که باید با مدیریت و تدبیر مسائل را کنترل کرد و قاطعانه در برابر مشکلات ایستاد.

وی با بیان اینکه همه مردم از فساد و شرایط اقتصادی موجود ناراحت هستند، گفت: قاطعانه در برابر احقاق حقوق مردم و رفع مشکلات آنها تلاش خواهیم کرد.

عصارزادگان با اشاره به مقایسه شرایط امروز کشور با دوران سخت هشت سال دفاع مقدس گفت: علی رغم وجود همه کاستی ها و مشکلات، برای این نظام خون ها ریخته شده که نباید با تشویش اذهان عمومی باعث شویم عده ای سوء استفاده گر و سودجو از وضع موجود بهره برداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه می دانیم که شرایط امروز شهرداری خوب نیست، اما باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح از این بحران عبور کنیم.

فرماندار مبارکه گفت: پرداخت حقوق کارکنان شهرداری و سازمان های وابسته باید در اولویت پرداخت ها قرار گیرد چرا که این مسأله بر زندگی آن ها تاثیر گذار است.

کد خبر 349647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.