ترامپ متوجه نیست ایران فرهنگ مقاومت دارد

معاون پیشین وزیر خارجه آمریکا گفت: ترامپ نمی‌فهمد ایران فرهنگ مقاومت دارد و آنها در برابر تهدیدها تسلیم نخواهند شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «وندی شرمن»، معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی در مصاحبه با پایگاه اینترنتی یاهو نیوز درباره سیاست دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفت: سبک دیپلماتیک رییس جمهور ترامپ این است که دشمنان خود را ابتدا تهدید می کند و پس از رنجاندن آنها، پیشنهاد به نشستن برای گفت‌وگو و تلاش برای امضای قرارداد را می دهد.

وی افزود: آنچه که او (ترامپ) نمی فهمد این است که ایران فرهنگ مقاومت دارد و آنها در برابر تهدیدها برای تسلیم شدن، تسلیم نخواهند شد. شرمن می گوید که نقص رویکرد ترامپ این است که از آمادگی لازم برای ارائه سیاست های دقیق و پیگیری های لازم برای تبدیل توافق های کلامی به توافقات بین المللی برخوردار نیست.

رویکرد معامله‌ای املاک و مستغلات در توافق‌های ژئوپلیتیک خطرناک است

شرمن تأکید کرد: ترامپ دوست دارد که با پیام های توئیتری خود به تیتر نخست مطبوعات و رسانه ها بدل شود تا از لحاظ ظاهری و شرایط همه چیز به نفع او باشد، اما در رابطه با ایران و کره شمالی هیچ علامتی وجود ندارد که او در کار خود پیشرفتی داشته باشد و تیم تحت هدایت وی از دقت و مقاومت لازم برای این توافق های پیچیده برخوردار نیستند.

معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ترامپ فقط به رویکرد معامله ای در املاک و مستغلات متکی است که این او را به ورشکستگی‌های متعدد منتهی می کند. من نگران هستم که او در برخی از این توافق های مهم ژئوپلیتیک به طور مشابهی از شیوه خود استفاده کند که این بسیار خطرناک است.

کد خبر 349565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.