۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
حدیث حاضر غایب شنیده‌ای...

آیین تجلیل از "محمدعلی نجفی" معمار، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی با عنوان "حدیث حاضر غایب" در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود. سریال تلویزیونی "سربداران" سال ۶۳ توسط وی کارگردانی شده است.

به گزارش ایمنا، ماهنامه برای فردا با همکاری واحد ارتباط با هنرمندان و دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ویژه برنامه "حدیث حاضر غایب" با هدف بزرگداشت "محمدعلی نجفی" در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

"محمدعلی نجفی" معمار، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است که در اصفهان متولد شده و در زمینه‌های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری، تهیه‌کنندگی و طراحی صحنه و لباس آثار متعددی را در کارنامه‌ هنری‌اش و در مقاطع مختلف ثبت کرده است. او علاوه بر فعالیت هنری، اولین مدیر سینمایی بعد از انقلاب اسلامی هم بوده است.

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد شهرسازی و معماری از دانشگاه ملی است و نخستین فعالیت هنری سینمایی‌اش با کارگردانی فیلم "جنگ اطهر" آغاز کرد. سریال "سربداران" و "زمان شوردگی" و هم‌چنین فیلم های لوحه صفورا، زمین آسمانی، عشق طاهر، پرسه در شهر لاجوردی و گرگ بازی  ازجمله آثاری است که توسط محمدعلی نجفی کارگردانی شده است. 

در این برنامه که با حضور محمدعلی نجفی، محمدعلی حدت، محمود ملاباشی و فرید صلواتی برگزار می‌شود، شماره ۲۲ ماهنامه برای فردا نیز رونمایی خواهد شد. این ماهنامه نشریه‌ای تحلیلی، تفسیری است و در زمینه "فرهنگ و اجتماع" اصفهان فعالیت دارد و از هر پدیدۀ موثر در تاثیرگذاری و تغییر در شهر اصفهان سخن می‌گوید.

ویژه برنامه "حدیث حاضر غایب" دوشنبه هشتم مرداد ماه ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 349508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.