نماز جمعه نمایش اقتدار و قدرت سیاسی اسلام است

نطنز  - امام جمعه نطنز گفت: مسئولان قضایی با سرعت، دقت و شفافیت با مفسدان اقتصادی برخورد و بین مردم اعتماد سازی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر نطنز با اشاره به پنج مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه نمایش اقتدار و قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در نماز جمعه بیانگر یک رفراندوم انقلابی و یک بیعت مجدد با آرمان های والای انقلاب و ولایت فقیه در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: نماز وحدت آفرین جمعه از شئونات رهبری و ولایت فقیه است.

خطیب جمعه نطنز افزود: نماز جمعه محلی است برای تجمع مومنین به دور از هرگونه گرایشات و جریان‌های سیاسی و حزبی، در نماز جمعه باید اهداف والای انقلاب تشریح و به وحدت و همدلی تکیه شود.

حجت الاسلام امینی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع سفیران و مسئولان نمایندگی ایران در خارج از کشور گفت: سیاست خارجی باید مبتنی بر قانون اساسی باشد، نماینده جمهوری اسلامی ایران نباید در هیچ مقطعی ترس داشته باشد، نگاه مسئولان باید انقلابی باشد و جواب یاوه گویان در حوزه دیپلماسی نیز با تکیه بر اصول انقلابی داده شود.

وی تصریح کرد: رییس جمهور آمریکا آرزوهایی که در سر دارد را به گور خواهد برد و جواب کوبنده ملت به یاوه گویی های خود را خواهد دید.

امام جمعه نطنز با بیان اینکه در حوزه اقتصاد هم باید وحدت و همدلی و همگرایی به پیش رفت، تصریح کرد: ملت ایران پای بند همه ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا پای جان از آن دفاع خواهد کرد.

حجت الاسلام امینی در ادامه خطبه اظهار کرد: مردم ایران پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند و در این مکتب بصیرت لازم را نیز کسب کرده و بدون شک از مواضع مسئولانی که به حفظ منافع اسلام و انقلاب کمک کند حمایت می کنند و این حمایت آن ها از مواضع انقلابی اخیر رییس جمهور در برابر نقشه های آمریکایی ها کاملا مشهود است.

وی به سخنان فرمانده سپاه قدس و موضع گیری وی در قبال تهدیدهای رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: موضع حاج قاسم سلیمانی به درستی نشان می دهد که آمریکایی ها توان نبرد نظامی علیه جمهوری اسلامی را ندارند و هرگز نخواهند توانست علیه کشور جنگ سخت راه بیاندازند.

کد خبر 349371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.