همه باید مبلغ نماز جمعه باشند

برخوار – امام جمعه دولت گفت:‌ ماز جمعه در راس همه امور است و همه باید مبلغ این فریضه اللهی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد اظهار کرد: سابقه برگزاری نماز جمعه در این شهر به بیش از ۳۵ سال می رسد.

امام جمعه دولت آباد در ادامه گفت:‌ روز گذشته سردار سلیمانی در یادواره شهدای همدان، آمریکا را تحقیر و حقارت آمریکا را به جهان اعلام  کرد.

وی گفت: دلیل این اقدام سردار سلیمانی  در مرحله اول صحبت هایی است که ترامپ در چند ماه اخیر انجام داده بود که که فکر می کرد ایران از ترامپ وحشت دارد و مطرح کرده بود از موقعی که من آمدم قایق های ایران کمتر اطراف ناوهای آمریکا آمدند، سردار سلیمانی نیز به آمریکا جواب داد که فرمانده شما پیش من آمد که وساطت کنم نیروهای عراقی به آمریکائی ها کاری نداشته باشند، یعنی ایران قدرت دارد که آمریکائی ها به وساطت ایران نیاز دارند.

حجت الاسلام محمود آبادی دومین دلیل اقدام سردار سلیمانی را پُشتوانه ای برای موضع گیری های مقامات سیاسی کشور نام برد و افزود:‌ سردار سلیمانی با حمایت از سخنان رییس جمهور برای بستن تنگه های مختلف این ادعای سیاسی ثابت شد، واقعاً ایران چنین اقدامی را انجام می دهد البته آمریکایی ها از سپاه قدس می ترسند چون می دانند سپاه قدس یک نیروی نظامی، سیاسی، اعتقادی است و یک نیروی نظامی صرف نیست.

کد خبر 349355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.