نمازی زاده: ضربه ای که می خواستیم را زدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در نیمه اول بازی دست ما بود و فکر می‌کنم مالکیت ۷۰ درصدی داشتیم. ضربه‌ای که می‌خواستیم را زدیم و با خلاقیت از جناح راست کار کردیم.

به گزارش ایمنا، امید نمازی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار کرد: قبل از هر چیز باید به مجموعه نساجی مازندران تبریک بگویم که با سرمربیگری جواد نکونام توانستند تیم خیلی خوبی را جمع کنند و امشب مخصوصاً در نیمه دوم با انرژی‌ای که به زمین آوردند کار را برای ما سخت کردند.

وی ادامه داد: ما هم در نیمه دوم مقصر بودیم و بی‌دقت کار کردیم ولی در کل از بچه‌های تیمم رضایت دارم و این پیروزی را به تمام مجموعه ذوب‌آهن، بازیکنان و... تبریک می‌گویم؛ فکر می‌کنم امشب نخستین برد ذوب آهن بعد از هفت سال در هفته اول اتفاق افتاد که جای تبریک دارد.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، در نیمه اول بازی دست ما بود و فکر می‌کنم مالکیت ۷۰ درصدی داشتیم. ضربه‌ای که می‌خواستیم را زدیم و با خلاقیت از جناح راست کار کردیم و بیشتر از سمت راست با نفوذهای فخرالدینی و حسینی برنامه داشتیم.

وی با بیان اینکه بهتر از جو ورزشگاه شهید وطنی در ایران پیدا نمی‌شود، گفت: در تیم ملی مقابل ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر بازی کردیم ولی این شور و اشتیاق و این نزدیکی تماشاگران به زمین، جو را شکل دیگری می‌کند؛ به نظرم هر تیمی به قائم‌شهر بیاید، بازی برای آنها مشکل‌ساز خواهد بود چون تماشاگران نساجی، یار دوازدهم هستند و این تیم با یک بازیکن بیشتر در زمین است؛ تجربه خوبی برای ما بود و برای حمایت از فوتبال و تیمشان عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که نیمه دوم چرا شما عقب‌نشینی کردید؟ گفت: ما در طول فصل عقب‌نشینی در کارمان نخواهد بود، حفظ توپ و بازی تهاجمی در برنامه ما قرار دارد. ما ۲ مصدوم داشتیم؛ ابراهیمی نیمه اول بیرون آمد و با توجه به اینکه تعداد نفرات در این پست کم بود بوحمدان را آوردیم، او نیز در ادامه مصدوم شد و بازیکن برزیلی را به زمین آوردیم، این تغییرات باعث شد ما یک مقدار عقب بیاییم ضمن اینکه تیم نساجی در نیمه دوم انرژی آورد و باعث شد ما عقب‌نشینی کنیم. 

نمازی زاده با اشاره به تمرینات ۴۰ روزه تیم خود تصریح کرد: من کاملاً یک روش دیگری را برای ذوب‌آهن آوردم، بازی‌های سال قبل با امسال کاملاً متفاوت است به همین دلیل تا بچه‌ها با هم هماهنگ شوند طول می‌کشد. به هر حال هرکسی اینجا بیاید کار دشواری دارد، استقلال و پرسپولیس هم بیایند کارشان دشوار است، این بازی اول ما بود و آرام آرام بهتر می‌شویم. ما خوب شروع کردیم و خوب هم تمام کردیم، مطمئن باشید که ما بهتر خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما برای قهرمانی در لیگ قول می‌دهید یا خیر؟ تاکید کرد: ذوب‌آهن چند سال است که نایب قهرمان می‌شود و هدفمان اگر غیر از قهرمانی باشد نباید در ورزش شرکت کنیم. من قول به کسی نمی‌دهم، قول دادن کار مربی نیست و هرکس قول می‌دهد اشتباه می‌کند چرا که در طول فصل ممکن است ۴ بازیکن ما مصدوم شوند و اتفاقات دیگری رخ بدهد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: هدف ما این است که نسبت به سال‌های گذشته یک پله بالا برویم، مسابقات جام حذفی، لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا را داریم و سعی می‌کنیم در این رقابت‌ها بهترین بازی‌ها را انجام دهیم، من دست تک تک بازیکنان را می‌فشارم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

کد خبر 349337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.