لک: بازی خوب پارسیان شهر قدس باعث شد خوب بازی کنیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: پارسیان شهر قدس بازی خوبی از خود ارائه داد که باعث شد ما هم خوب بازی کنیم و پس از دریافت گل ابتدایی، به بازی برگردیم.

رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل پارسیان شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازی خوبی بود. قبل از وارد شدن در میدان هم به بازیکنان گفته بودم که اصلاً به نتیجه بازی هفته گذشته تیم حریف توج نکنند.

وی ادامه داد: پارسیان شهر قدس تیمی جوان است که در این دیدار بسیار با تکنیک و تاکتیک بازی کرد و در دقایق اولیه شروع بازی به دلیل عدم تمرکز دروازه ما باز شد. به بازیکنم هم در اواسط نیمه گوشزد کردم اگر خوب تمرین کنیم و فیلم بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم ولی در میدان بازی موارد گفته شده را اجرا نکنید دچار مشکل می‌شویم.

لک افزود: رفته رفته بازی خوبی شد چراکه می‌دانستیم تمریناتمان را می‌توانیم در زمین اجرا کنیم و از هفته گذشته هم بانشاط‌تر بازی کردیم. این تیم خیلی متفاوت‌تر از شهرداری ساوه بود و بسیار با انگیزه بازی کرد و تمام مدت در زمین خود دفاع کرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، شوت‌های بسیاری را به سمت دروازه حریف زدیم و در نهایت هم توانستیم گل‌های زیادی به ثمر رسانیم البته تیم حریف هم خیلی خوب بازی کرد و بازی خوب پارسیان شهر قدس باعث شد که ما هم بازی خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به اینکه دلیل عصبانیت مهران عالیقدر در بازی چیست؟ تصریح کرد: امسال سبک متفاوتی را در تیم گیتی‌پسند بازی می‌کنیم و هرچند که تکنیک را رد نمی‌کنیم اما خیلی قائل به مسائل تکنیکی نیست، در چهار نفری که مهران بازی می‌کند نیاز به کنترل بیشتری است و در نتیجه بازیکن توان بیشتری از دست می‌دهد. عالیقدر بازیکن پویایی است و در این زمینه کار می‌کنیم تا بهتر از این کار کند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اضافه کرد: عالیقدر بازیکن مکمل خوبی برای متصل کردن دفاع تیم به بخش حمله است و به وظیفه خود به‌خوبی عمل می‌کند. عملکرد او از هفته گذشته بهتر بود و با برگشت مهدی جاوید به تیم شرایط مهران نیز بهتر می‌شود. همچنین با اضافه شدن اسماعیل‌پور به ترکیب تیم کیفیت تیم بالاتر می‌ رود البته همین بازیکنان فعلی نیز با کیفیت خوبی بازی می‌کنند.   

کد خبر 349327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.