مسئولان بیمارستان باید تا بهبود بیماران نظارت داشته باشند

مبارکه- فرماندار شهرستان مبارکه گفت: توجه به مراحل درمان بیماران تا بهبودی کامل باید جزء اولویت های اصلی مسئولان وپزشکان بیمارستان ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حمید عصارزادگان امروز (پنجشنبه) در بازدید سرزده از بخش‌های مختلف بیمارستان محمد رسول الله (ص) شهرستان مبارکه بر لزوم خدمات رسانی مطلوب و ایجاد رضایت‌مندی بیشتر تاکید کرد و گفت: مسئولان بیمارستان‌ها باید تا بهبودی کامل بیماران به مراحل درمان توجه و نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه توجه به مراحل درمان بیماران تا بهبودی کامل باید جزء اولویت‌های اصلی مسئولان و پزشکان بیمارستان باشد، افزود: اقدامات خوبی در این دولت در بحث درمان و سلامت انجام گرفته و امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان استان کمبودها و کاستی‌های درمانی شهرستان را جبران کنیم.

عصارزادگان با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: دولت تدابیر خوبی برای تقویت بخش بهداشت و درمان و تأمین سلامت جامعه اندیشیده و ما هم در بعد اجرا باید سعی ‌کنیم این امکانات را به خوبی در اختیار نیازمندان قرار گیرد و در جهت مناسب هزینه شود.

به گزارش ایمنا، بیماران بستری در این بیمارستان با اظهار خوشحالی و شادمانی از دیدار فرماندار مبارکه، برخی مشکلات و دغدغه‌های خود را از نزدیک با وی در میان گذاشتند و فرماندار مبارکه نیز بلافاصله دستورات لازم را برای پیگیری و رسیدگی به مشکلات مطرح شده صادر کرد.

کد خبر 349308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.