دندانپزشکان در گروه سوم مالیاتی قرار گرفتند

رییس دانشکده دندانپزشکی اصفهان با بیان اینکه جامعه پزشکی در گروه سوم مالیاتی قرار گرفته‌اند، گفت: چنانچه دندانپزشکی در این گروه قرار نگرفته باید به نظام پزشکی مراجعه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی خادمی پیش از ظهرامروز (چهارشنبه) در چهارمین کنگره ایمپلنت‌های دندانی ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وجود سه مرکز تحقیقاتی در دانشکده دندانپزشکی اصفهان را باعث ارتقای علمی این دانشکده دانست و اظهار کرد: مرکز تحقیقات ایمپلنت دانشکده دندانپزشکی اصفهان امروز چهارمین همایش ایمپلنت را برگزار کرده و به نوعی آغازگر دوره‌های عملی ایمپلنت‌های درمانی در کشور است.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح علمی دندانپزشکان در دستور کار مرکز ملی مهارت‌ها در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دارد، افزود: دندانپزشکانی که در این دوره‌های آموزشی مشارکت دارند می توانند ایمپلنت را انجام دهند.

رییس دانشکده دندانپزشکی اصفهان به افزایش شکایت بیماران از دندان پزشکان اشاره کرد و گفت: شکایات از دندان پزشکان به دلیل تنوع اقدامات درمانی، نسبت به دیگر پزشکان بیشتر است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ دانشجو در دانشکده دندانپزشکی اصفهان تحصیل می‌کنند، افزود: این دانشکده ۱۱۰ عضو هیئت علمی دارد که با اقبال فارغ التحصیلان دیپلم به رشته دندانپزشکی همواره تلاش بر این بوده که با وجود تعداد بالای دانشجو کیفیت آموزش‌ها در سطح بالایی باشد.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی در گروه سوم مالیاتی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: چنانچه دندانپزشکی در این گروه قرار نگرفته باید به نظام پزشکی مراجعه کند.

کد خبر 349207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.