بررسی وضعیت خیابان خاتون آبادی و محله اندوان

پس از انتشار دو گزارش تحلیلی از مشکلات محله اندوان و خیابان آیت الله خاتون آبادی، روز گذشته جلسه ای به منظور بررسی مسایل مطرح شده در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این جلسه که با حضور معاون عمران شهری شهردار اصفهان، مدیرعامل سازمان طراحی شهرداری، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان، مدیر معماری و طراحی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و مدیر کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان برگزار شد، دو راهکار کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع مشکلات خیابان آیت الله خاتون‌آبادی و محله اندوان مطرح شد.

مدیر معماری و طراحی شهری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به ایمنا گفت: در این نشست مقرر شد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان طرح ایمنی تردد برای خیابان آیت الله خاتون‌آبادی و ورودی محله را سریع‌تر تهیه کند.

مسعود کریمیان افزود: همچنین منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان پیشنهادات خود را در خصوص خط بدنه خیابان خاتون‌آبادی و اقداماتی که قصد انجام آنها را دارد، در قالب یک مجموعه در اختیار معاونت شهرسازی قرار دهد تا مراحل قانونی از طریق راه و شهرسازی و استانداری پیگیری شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ادارات راهداری و حمل و نقل جادهای استان، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی برای ساماندهی جاده آیت الله خاتون‌آبادی که خارج از حریم شهر واقع شده، مسئولیت دارند، قرار شد جلسه دیگری با هماهنگی دفتر طرح‌های تفصیلی معاونت شهرسازی برگزار و تعیین تکلیف تفکیک هزینه‌های طرح ساماندهی انجام شود.

کد خبر 349198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.