ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در یک بانک دولتی

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در یک بانک دولتی ادغام می‌شود.

به گزارش ایمنا، درحالی که تعدد بانک‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است، موضوع ادغام بانک‌ها مطرح شد. در این میان برخی از بانک‌ها وابسته به ارگان‌های نظامی هستند که پیش از این زمزمه ادغامشان به گوش می‌رسید.

حالا فرشاد حیدری معاون نظارت بانک مرکزی در جلسه کارگروه بانکی استان لرستان گفته ک بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در یک بانک دولتی ادغام می‌شود.

وی افزود: بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در یک بانک دولتی ادغام خواهند شد که امیدواریم با اصلاحاتی که در شبکه بانکی صورت خواهد گرفت بانک‌های بهتری داشته باشیم.

گفتنی است؛ در پایان سال گذشته بود که فرشاد حیدری معاون نظارت بانک مرکزی از ادغام موسسه ثامن، مهراقتصاد و بانک انصار خبر داد و گفت که بانک جدید در بهار سال ۱۳۹۷ تشکیل می‌شود.

در حالی بیش از یک ماه از بهار گذشته که آخرین اطلاعات دریافتی در مورد وضعیت این ادغام و تشکیل بانک جدید از این حکایت دارد که تا چند روز آینده و احتمالا بعد از نیمه شعبان تغییرات اعمال و بانک جدید فعالیت خود را شروع می‌کند.

این در حالی است که قرار است در نتیجه ادغام ثامن، مهر اقتصاد و انصار بانک جدید با نام "انصار" فعالیت کند. از این رو به زودی تابلوهای ثامن و مهر اقتصاد به انصار تغییر خواهد کرد.

آنطور که پیش‌تر مقامات ارشد بانک مرکزی تاکید کرده‌اند در نتیجه این ادغام هیچ مشکلی برای سپرده‌گذاران پیش نخواهد آمد و جای نگرانی وجود ندارد.

کد خبر 349039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.