پروژه گردشگری "پارک وجین" تیران اجرایی می شود

تیران-شهردار تیران گفت: پروژه گردشگری و تفریحی پارک وجین تیران با اعتبار دو هزار میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می شود.

پیمان شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه پروژه گردشگری و تفریحی پارک وجین تیران با مشارکت بخش خصوصی اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: این پارک در منطقه شمال شهر و با قابلیت های طبیعی و گستردگی زمین و همچنین در موقعیت تردد مسافران و گردشگران قرار گرفته که فرصت خوبی در زمینه گردشگری و تفریحی ایجاد می کند.

شهردار تیران اعتبار سرمایه گذاری این پروژه را دو هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوص برای اجرای این پروژه، موضوع در کمیته اقتصادی شهرستان بررسی شد که برای انجام مراحل واگذاری زمین و مطالعات آن نیازمند همکاری میراث فرهنگی، محیط زیست، منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری و استانداری هستیم.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف ایجاد فضای گردشگری و محیط تفریحی برای شهروندان اجرا می شود، ادامه داد: این پروژه شامل تالار، محیط بازی، فضای سبز و مکان تفریحی و امکانات رفاهی خواهد بود.

شکرزاده اضافه کرد: اجرای پروژه گردشگری و تفریحی پارک وجین تیران فرصت اشتغال برای یک هزار نفر از جوانان  شهرستان را فراهم می کند که این مهم سبب رشد اقتصادی شهر می شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت و رشد حوزه گردشگری شهرستان تیران و کرون در مطالعات و تدوین برنامه چشم انداز شهرداری پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: تیران به لحاظ ظرفیت های گردشگری طبیعی و تاریخی، موقعیت جغرافیایی و آب و هوای بکر و مناسب دارای پتانسیل برای انجام فعالیت های گردشگری است که باید بیشتر در این حوزه سرمایه گذاری کرد.

شهردار تیران اضافه کرد: پیش بینی راه اندازی تورهای یک روزه گردشگری در تیران از برنامه هایی است که به رونق گردشگری کمک می کند و در این راستا از آژانس های مسافربری و گردشگری حمایت می شود.

کد خبر 348976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.