توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در شهرضا

شهرضا – معاون فرماندار شهرضا از تلاش مدیران اجرایی این شهرستان برای کاستن از زمان خاموشی‌ها و استمرار برق‌رسانی و توسعه روش‌های نوین تولید برق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدحسین داراب امروز (یکشنبه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان با اشاره به اهمیت صنعت برق در زندگی مردم، تصریح کرد: پایداری در فرایند انتقال انرژی مهمترین رسالت مسئولان است، به همین دلیل باید از همه ظرفیت‌های موجود در این زمینه از جمله همکاری مردم و آگاهی رسانی همگانی استفاده شود.

وی کوتاهی در اجرای اصول پدافند غیرعامل را عملی نابخشودنی دانست و افزود: بی توجهی به این مسئله به زیرساخت‌های کشور آسیب می‌زند.

معاون فرماندار شهرضا تأکید کرد: آستانه تحمل مردم در حوزه انرژی بسیار حساس و آسیب پذیر است، زیرا زندگی روزمره آنان با برق و استفاده از تجهیزات برقی و انرژی‌های نو، پیوند خورده است.

داراب از تلاش مدیران اجرایی این شهرستان برای کاستن از زمان خاموشی‌ها و استمرار برق‌رسانی خبر داد و افزود: زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار برای ایجاد نیروگاه خورشیدی به یکی از سرمایه گذران بخش خصوصی واگذار شده است.

وی تصریح کرد: لازم است همه ادارات برای ایجاد پنل‌های خورشیدی اقدام کنند تا به این وسیله ۲۰ درصد انرژی مورد نیاز خود را از این طریق تأمین کنند.

معاون فرماندار شهرضا گفت: از همه سرمایه گذارانی که برای ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی اقدام کنند، استقبال و تلاش می‌کنیم تا شرایط اداری و امور اجرایی فعالیت‌های آنان تسهیل شود.

داراب همچنین با اشاره به اجرای پروژه مرمت بازار شهرضا، اظهار کرد: با تلاش نماینده مردم در مجلس، مدیران ارشد کشور از این مجموعه تاریخی بازدید کردند و در حال حاضر بستر مناسب برای مرمت این بنای تاریخی فراهم شده است.

وی در ادامه افزود: همه ادارات خدمات رسان و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند، برای اجرای سریع پروژه مرمت بازار و پیشگیری از نارضایتی کسبه و شهروندان در این زمینه همکاری کنند.

کد خبر 348944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.