کودکان راوی دفاع مقدس می‌شوند

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جوانان علاقه‌مند به روایت‌گری دعوت کرده تا تابستان امسال به‌صورت نیروهای افتخاری با این موزه همکاری کنند.

به گزارش ایمنا، موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس تهران در نظر دارد به‌منظور پاسداشت رشادت‌های رزمندگان نوجوان دوران دفاع‌مقدس و انتقال هرچه بهتر حس حضور به بازدیدکنندگان جوان و نوجوان موزه، از نیروهای جوان علاقه‌مند به روایت‌گری استفاده کند. بر همین اساس این مجموعه از نوجوانان ۱۵ تا ۱۸ سال که به راویت‌گری علاقه دارند دعوت می‌کند تا پایان تابستان سال جاری به‌صورت افتخاری با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همکاری کنند.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران به هر آن چیزی که تاریخ دفاع در ادوار مختلفِ سرزمین ایران را بازتاب دهند، می‌پردازد. در این موزه، آلات و ادوات جنگ در دوران باستان تا به امروز، اسناد و فرمان‌ها و نشانه‌های جنگی در دوران‌های مختلف، تصاویر و تندیس بزرگان تاریخ دلاوری ایران و آثار هنری مختلفی مانند آثار تجسمی، سینمایی، نمایشی، و موسیقیایی که در دوران مختلف ِتاریخ در حاشیه جنگ یا دربارۀ آن تولید و عرضه شده‌اند و هم‌چنین تجسم عینی برخی فضاها و نمونه‌های میادین جنگ در ابعاد واقعی یا نمادین همراه با جنگ‌افزارهای واقعی شبیه‌سازی شده است.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با امور راهنمایان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با شماره‌ ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۸۳۰ تماس بگیرند و یا به نشانی این موزه واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبه‌روی پارک طالقانی مراجعه کنند. 

کد خبر 348912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.